Thursday, December 25, 2008

SEKSYON 103

Kapahayagan na ipinagtao sa paagi ki Joseph Smith an Propeta, sa Kirtland, Ohio, Pebrero 24, 1834. HS 2:36-39. Ining kapahayagan naresibe pagkatapos na mag-abot sa Kirtland, Ohio, sinda Parley P. Pratt asin Lyman Wight, na naggikan pa sa Missouri tanganing makipaghulit sa Propeta manunungod sa kahinggianan asin restorasyon kan mga banal sa saindang mga kadagaan sa Jackson County.
*******
1-4, Tadaw ta an Kagurangnan nagtugot na an mga banal sa Jackson County pagpepersigiron; 5-10, An mga banal magdadanay kun sinda magsusunod sa mga kasugoan; 11-20, An pagtubos kan Sion maabot sa paagi nin kapangyarihan, asin an Kagurangnan mangengenot sa atubangan nin mga katawohan; 21-28, An mga banal magtitiripon sa Sion, asin an naghaya kan saindang mga buhay mananagboan ninda giraray; 29-40, Kadakul na mga katugangan pinagpangapudan na pag-organisaron an Kampo nin Sion asin magpaduman sa Sion; sinda pinagpromisahan nin kapangganahan kun sinda matapat.
*******
KATOTOHANAN Ako nagsasabi sa saindo, sakuyang mga amigo, hilnga, Ako magtatao saindo nin sarong kapahayagan asin kasugoan, na tanganing kamo puwedeng makaaram kun paano gumibo sa pagtrabaho kan saindong mga katungkulan mapanungod sa kaligtasan asin katubusan kan saindong mga katugangan, na nagkawaratak-watak sa kadagaan nin Sion;
2 Na pinagpaharale asin pinaghampak sa paagi nin mga kamot kan sakuyang mga kaiwal, na para sainda Ako magpapabulos paluwas kan sakuyang kaanggutan na mayong sukol sa sakuyang sadireng panahon.
3 Nin huli ta Ako an nagtugot sainda kan mga ini ngonyan, na tanganing baya saindang puwede mapanoan an sukol kan saindang kadaendatahan, na tangani baya an saindang kopa puwedeng mapano;
4 Asin baya sinda na nag-apod kan saindang mga sadire sa sakuyang pangaran mapuwedeng pagpapakulon sa kadikit na panahon na may lanit asin makuniot na kapadusahan, nin huli ta sinda dae naghinanyog gabos sa mga kaisipan asin mga kasugoan na Ako an nagtao sainda.
5 Kundi katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, na Ako nakapagdekrito nin sarong dekrito na an sakuyang mga katawohan makapagreyalisar, habang saindang pinaghihinanyog gikan sa oras na ini sa hulit na Ako, an Kagurangnan na saindang Diyos, an magtatao sa sainda.
6 Hilnga sinda, nin huli ta Ako an nagdekrito kaini, magpoon na magdadanay laban sa sakuyang mga kaiwal magpoon sa oras na ini.
7 Asin sa paagi nin paghihinanyog na obserbaran an gabos na mga tataramon na ako, an Kagurangnan na saindong Diyos, an magtataram sa sainda, na sinda dae mag-uuntok na magdadanay sagkod na an mga kahadean nin kinaban ipinagpamugtak na sa irarom nin sakuyang mga bitis, asin an kinaban ipinagkatiwala na sa mga banal, tanganing pangaputan ini sagkod sa daeng kasagkoran.
8 Pero habang sinda habong magsusunod sa sakuyang mga kasugoan, asin dae maghinanyog na obserbaran an gabos na sakuyang mga tataramon, an mga kahadean nin kinaban magdadanay laban sainda.
9 Nin huli ta sinda pinagbugtak na magigin sarong liwanag sa kinaban, asin magigin mga paraligtas nin mga tawo;
10 Asin habang sinda bako an mga paraligtas nin mga tawo, sinda siring sa asin na nawaraan na nin asked, asin kaya nagin mayong kamugtakan kundi ipag-apon asin pagtitimak-timakan kan mga bitis nin mga tawo.
11 Pero katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, ako nagdekrito na an saindong mga katugangan na nagkawaratak-watak magbabalik pasiring sa mga kadagaan nin saindang mga kamanahan, asin magtitindog sa mga basurahang lugar nin Sion.
12 Nin huli ta pagkatapos nin grabeng tribulasyon, siring na Ako nakapagsabi na sa saindo sa sarong dating kasugoan, minaabot an pagbebendisyon.
13 ilnga, iyo ini an mga bendisyon na ako an nagpromisa pagkatapos kan saindong mga tribulasyon, asin kan tribulasyon nin saindong mga katugangan--- an saindong katubusan, asin an katubusan kan saindong mga katugangan, ngani an saindong restorasyon sa kadagaan nin Sion, tanganing pag-eestablisaron, bako nang pagparadaog-daogon.
14 Daeng pagkukulang, kun saindang pagbasangon an saindang mga kamanahan sinda pagdadaog-daogon; nin huli ta Ako dae magpapatawad kun saindang pagbabasangon an saindang mga kamanahan.
15 Hilnga, Ako nagsasabi sa saindo, an pagtubos kan Sion kaipong mangyari sa paagi nin kapangyarihan;
16 Kun kaya, Ako magpapatalubo gikan sa sakuyang mga katawohan nin sarong tawo, na iyo an magpapamayo sainda na siring baya ki Moises na nagpamayo sa mga kaarakian nin Israel.
17 Nin huli ta kamo mga kaarakian nin Israel, asin gikan sa pisog ni Abrahan, asin kamo kinakaipuhan na pagpapamayuhan paluwas sa kauripnan sa paagi nin kapangyarihan, asin may sarong nakabukang takyag.
18 Asin siring na an saindong mga pinagpamayuhan kan enot, magin arog man lugod an pagtutubos nin Sion an pangyayari.
19 Kun kaya, dae pagtugutan na panluyahan an saindong mga puso, nin huli ta Ako nagsasabi sa saindo siring na Ako nagsabi sa saindong mga ama: An sakuyang anghel an magpapaitaas sa atubangan nindo, pero bako an sakuyang presensiya.
20 Kundi Ako nagsasabi sa saindo: An sakuyang mga anghel an magpapaitaas sa atubangan nindo, asin man an sakuyang presensiya, asin mapapanahon na kamo magsasadire nin mauswagon na kadagaan.
21 Katotohanan, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, na an sakuyang surugoon na si Joseph Smith, Jun., iyo an tawo na saiya Ako naghambing kan surugoon na saiya an Kagurangnan kan ubasan nagtaram sa parabola na Ako an nagtao sa saindo.
22 Kun kaya tugutan an sakuyang surugoon na si Joseph Smith, Jun., magsasabi sa kakusugan nin sakuyang harong, an sakuyang mga hoben na tawo asin an yaon sa katahawan an edad--- Pagtiriponon an saindong mga sadire na magkasararo sa kadagaan nin Sion, sa kadagaan na Ako an nagbakal nin kuwarta na pinagkonsagra para sa sakuya.
23 Asin tugutan an gabos na mga simbahan na magpadara nin mga madudunong na mga tawo na kaiba an saindang mga kuwarta, asin magbarakal nin mga kadagaan siring na Ako an nagsugo sainda.
24 Asin habang an sakuyang mga kaiwal minaabot laban sa saindo tanganing paharaleon kamo sa sakuyang mauswagon na kadagaan, na Ako an nagkonsagra na magin kadagaan nin Sion, maski na gikan sa saindong mga sadireng kadagaan sa arog kaining mga testimonya, na saindong pinagdara sa atubangan ko laban sainda, saindong pagsusumpaon sinda;
25 Asin an siisay na saindong pinagsumpa, Ako an magsusumpa, asin kamo an magbabalos para sakuya sa sakuyang mga kaiwal.
26 Asin an sakuyang presensiya mapapasaindo sa pagbabalos para sakuya sa sakuyang mga kaiwal, sagkod sa ikatulo asin ikaapat na henerasyon ninda na naoongis sako.
27 Tugutan na mayong tawo na matakot na ipaghaya an saiyang buhay para sa sakuyang kapakanan, nin huli ta an siisay na maghahaya kan saiyang buhay para sa sakuyang kapakanan makakanagbo kaini giraray.
28 Asin an siisay na bakong tugot na ipaghaya an saiyang buhay para sa sakuyang kapakanan bako kong desipulo.
29 Ini iyo an sakuyang kagustuhan na an sakuyang surugoon na si Sidney Rigdon magpapaabot kan saiyang boses sa mga kongregasyon sa may sirangang mga bansa, sa pag-aandam nin mga simbahan na magsunod sa mga kasugoan na Ako an nagtao sa sainda mapapanungod sa restorasyon asin katubusan nin Sion.
30 Ini iyo an sakuyang kagustuhan na an sakuyang surugoon na si Parley P. Pratt asin an sakuyang surugoon na si Lyman Wight dae dapat na magbalik pasiring sa kadagaan nin saindang mga katugangan, sagkod na sinda makapagkua nin mga kaibahan sa pagpaduman sa kadagaan nin Sion, sa paagi nin manampulo, o mga beynte, o mga singkuwenta, o sanggatos, sagkod na sinda nakaabot na sa numero na may gatos kan kusog nin sakuyang harong.
31 Hilnga ini iyo an sakuyang kagustuhan; maghagad asin kamo pagtataw-anan; pero an mga tawo dae pirmeng naggigibo kan sakuyang kagustuhan.
32 Kun kaya, kun kamo dae makakatipon nin limang gatos, maghanap nin maigot na tangani baya kamo makakatipon nin tulong gatos.
33 Asin kun kamo dae makakapagtipon nin tulong gatos, maghanap nin maigot na tangani baya kamo puwedeng makapagtipon nin sanggatos.
34 Pero katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, sarong kasugoan Ako magtatao sa saindo, na kamo dae magpapaduman sa kadagaan nin Sion sagkod na kamo dae pa nakapagtipon nin sanggatos na kusog nin sakuyang harong, na makakaiba nindo pagpasiring sa kadagaan nin Sion.
35 Kun kaya, siring na Ako an nagsabi sa saindo, maghagad asin kamo makakaresibe; magpangadye nin maimbod na tangani baya an sakuyang surugoon na si Joseph Smith, Jun., makapag-iba sa saindo, asin magpangenot sa katahawan nin sakuyang mga katawohan, asin organisaron an sakuyang kahadean sa konsagradong kadagaan, asin pag-establisaron sa kaarakian nin Sion sa mga batas asin mga kasugoan na pinagtao na sin ipagtatao pa sana saindo.
36 An gabos na kapangganahan asin kamurawayan pinagdarang mangyari sa saindo sa paagi kan saindong kaigotan, katapatan, asin mga pangadyeon nin pagtubod.
37 Tugutan an sakuyang surugoon na si Parley P. Pratt magbiyahe kaiba an sakuyang surugoon na si Joseph Smith, Jun.
38 Tugutan an sakuyang surugoon na si Lyman Wight magbiyahe kaiba an sakuyang surugoon na si Sidney Rigdon.
39 Tugutan an sakuyang surugoon na si Hyrum Smith magbiyahe kaiba an sakuyang surugoon na si Frederick G. Williams.
40 Tugutan an sakuyang surugoon na si Orson Hyde magbiyahe kaiba an sakuyang surugoon na si Orson Pratt, na baya kinakaipuhan an sakuyang surugoon na si Joseph Smith, Jun., maghahulit sa sainda, na mangyaring mautob ining mga kasugoan na ako an nagtao sa saindo, asin ipagtada an iba sa sakuyang mga kamot. Arog kaini. Amen.