Saturday, November 08, 2008

SEKSYON 94

Kapahayagan na ipinagtao sa paagi ki Joseph Smith an Propeta, sa Kirtland, Ohio, Mayo 6, 1833. HS 1:346-347. Si Hyrum Smith, Reynolds Cahoon, asin Jared Carter pinagnombraran bilang sarong Komite kan Pagtutugdok nin Simbahan.
*******
1-9, Sarong kasugoan manungod sa pagpapatindog nin sarong haraong para sa trabaho kan Panguluhan; 10-12, Sarong harong imprintahan ipapatugdok; 13-17, Mga kamanahan pinagdesignaran.
*******
Asin giraray, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, sakuyang mga amigo, sarong kasugoan Ako nagtatao sa saindo, na kamo magpoon sa paglatag asin prepararon an poon asin pundasyon nin siyudad kan istaka nin Sion, digde sa kadagaan nin Kirtland, na mapoon sa sakuyang harong.
2 Asin hilnga, ini kinakaipuhan na gibohon na uyon sa desinyo na Ako an nagtao sa saindo.
3Asin tugutan na an enot na lote na yaon sa timog pagkonsagraron sa sakuya para sa pagtutugdok kan sarong harong para sa panguluhan, para sa trabaho kan panguluhan, sa pagguguno nin mga kapahayagan; asin para sa trabaho kan ministeryo nin panguluhan, sa gabos na mga bagay mapanungod sa simbahan asin kahadean.
4 Katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, na ini ipagtutugdok na singkuwenta asin lima por saisenta asin limang piye an lakbang kaini asin sa laba kaini, sa panlaog na bulwagan.
5 Asin magkakaigwa nin hababang bulwagan asin halangkaw na bulwagan na uyon sa desinyo na ipagtatao sa saindo poon ngonyan.
6 Asin ini ipagdudulot para sa Kagurangnan gikan sa pundasyon kaini, uyon sa orden kan pagkasaserdote, na uyon sa desinyo na ipagtatao sa saindo poon ngonyan.
7 Asin ini bilog na ipagdudulot sa Kagurangnan para sa trabaho kan panguluhan.
8 Asin kamo dae magtutugot nin anuman na maaating bagay na maglaog kaini; asin an sakuyang kamurawayan magin yaon dyan, asin an sakuyang presensiya magigin yaon dyan.
9 Pero kun may makakalaog kaini na mga maaating bagay, an sakuyang kamurawayan magigin mayo dyan; asin an sakuyang presensiya dae makakalaog kaini.
10 Asin giraray, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, an ikaduwang lote na yaon sa timog ipagdudulot sa sakuya para sa pagpapatugdok nin sarong harong para sakuya, para sa trabaho nin pag-imprinta kan pinagsalin na sakuyang mga kasuratan, asin kan gabos na mga bagay na anuman na Ako an nagsusugo saindo.
11 Asin ini magigin singkuwenta asin lima por saisenta asin limang piye an lakbang kaini asin an laba kaini, sa panlaog na bulwagan; asin magkakaigwa nin hababang bulwagan asin halangkaw na bulwagan.
12 Asin ining harong magigin bilog na ipagdudulot para sa Kagurangnan gikan sa pundasyon kaini, para sa trabaho nin imprinta, kan gabos na mga bagay na anuman na Ako an nagsusugo saindo, na magigin banal, mayong kaatian, uyon sa desinyo sa gabos na mga bagay na ini ipagtatao sa saindo.
13 Asin sa ikatulong lote iyo an para sa sakuyang surugoon na si Hyrum Smith an magresibe na iyo an saiyang kamanahan.
14 Asin sa enot asin ikaduwang lote sa may hiraga iyo an para sa sakuyang mga surugoon na sinda Reynolds Cahoon asin Jared Carter an maresibe na iyo na an saindang kamanahan.
15 Na tanganing saindang magigibo an trabaho na Ako an nagnombra sa sainda, na magigin sarong Komite sa pagtutugdok kan sakuyang mga harong, uyon sa kasugoan, na Ako, an Kagurangnang Diyos, an nagtatao sa saindo.
16 Ining duwang mga haroang dae nguna ipagtutugdok sagkod na Ako an matao saindo nin kasugoan mapanungod sainda.
17 Asin ngonyan Ako mayo na ngunang ipagtatao sa panahon na ini. Amen.