Saturday, November 08, 2008

SEKSYON 96

Kapahayagan na ipinagtao ki Joseph Smith an Propeta, na nagpapahiling sa husay kan Siyudad o Istaka nin Sion sa Kirtland, Ohio, Hunyo 4, 1833. Ipinagtao bilang sarong ehemplo sa mga banal sa Kirtland. HS 1:352-353. An okasyon iyo an sarong kumperensiya kan mga halangkaw na mga padi, asin an pangenot na tema nin konsiderasyon iyo an pagpapabakal nin nagkapirang mga kadagaan, bantog bilang umahan nin Pransiya, na pagsadire kan Simbahan harani sa Kirtland. Baya an kumperensiya dae nagkasurundo kun siisay an mangangataman kan umahan, gabos nagkasurundo na maghapot sa Kagurangnan mapanungod kaining bagay.
*******
1, An Istake nin Sion sa Kirtland iyo an himoon na pagpapakusugon; 2-5, An bishop iyo an magbabaranga kan mga kamanahan para sa mga banal; 6-9, Si John Johnson gigibohon bilang sarong miyembro kan Pinagkasararong Orden.
*******
HILNGA, Ako nagsasabi sa asindo, uya an kadunungan, kun saen kamo mapuwedeng makaaram kun paano gigibohon an mapanungod kaining bagay, nin huli ta ini kapakinabangan sakuya na ining Istaka na Ako an nagtugdas para sa kusog nin Sion dapat na himoong makusog.
2 Kun kaya, tugutan na an sakuyang surugoon na si Newel K. Whitney an magpamahala kan lugar na saindong pinagnombrahan sa pag-iriba nindo, na kun saen Ako an madesinyo na ipagtugdok na sakuyang banal na harong.
3 Asin giraray, tugutan na ini pagbabaranga-on na magin lote-lote, uyon sa kadunungan, para sa benepisyo ninda na naghahagad nin mga kamanahan, siring na ini pagdeterminaron sa konseho kan pag-iriba nindo.
4 Kun kaya, maghinanyog na kamo makahiling kaining bagay, asin idtong porsiyon na kinakaipuhan tanganing mabenepisyuhan an sakuyang orden, para sa katuyuhan na pagdadarahon paluwas an sakuyang tataramon sa mga kaarakian nin mga tawo.
5 Nin huli ta hilnga, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, iyo ini an pinakamakinabang sa sakuya, na an sakuyang tataramon mapapaduman sa mga kaarakian nin mga tawo, para sa katuyuhan na ipagbababa an mga puso kan mga kaarakian nin mga tawo para sa saindong karahayan. Arog kaini. Amen.
6 Asin giraray, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, ini kadunungan asin kapakinabangan sakuya, na an sakuyang surugoon na si John Johnson na an dulot Ako an nagtanggap, na an mga pangadyeon Ako an makadangog, na sa saiya Ako nagtao nin sarong promise nin eternal na buhay habang siya nagsusunod kan sakuyang mga kasugoan magpoon ngonyan---
7 Nin huli ta siya sarong kamakoapoan ni Joseph asin sarong kaparte kan mga bendisyon nin promisa na pinaghimo sa saiyang mga ama---
8 Katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, ini kapakinabangan sa sakuya na siya dapat na magin miyembro sa Orden, na tanganing siya puwedeng makatabang sa pagdadara kan sakuyang tataramon pasiring sa mga kaarakian nin mga tawo.
9 Kun kaya saindo pag-oordinahan siya sa bendisyong ini, asin siya an maghahanap nin maigot na paghaleon an mga babayadan sa harong na ipinagngaran sa pag-iriba nindo, na siya puwedeng mag-estar dyan. Arog kaini. Amen.