Saturday, November 08, 2008

SEKSYON 97

Kapahayagan na ipinagtao sa paagi ki Joseph Smith an Propeta, sa Kirtland, Ohio, Agosto 2, 1833. HS 1:400-402. Ining kapahayagan minapanungod na gayo sa mga bagay kan mga banal sa Sion, Jackson County, Missouri, bilang kasimbagan sa kahaputan kan Propeta sa Kagurangnan para sa impormasyon. Mga miyembro kan Simbahan sa Missouri sa panahon na ini yaon sa makuring persekusyon, asin kan Hulyo 23, 1833, sinda pinagpuwersa na magpirma sa sarong kasunduan na magharale sa Jackson County.
*******
1-2, Kadakul na mga banal sa Sion (Jackson County, Missouri) pinagbendisyunan nin huli kan saindang katapatan; 3-5, Parley P. Pratt pinag-omaw nin huli kan saiyang mga trabaho sa eskuwelahan nin Sion; 6-9, Sinda na nag-obserba kan saindang mga tipan pinagtanggap nin Kagurangnan; 10-17, Sarong harong an ipagtutugdok sa Sion na kun saen an dalisay an puso makakahiling sa Diyos; 18-21, an Sion iyo an dalisay na puso; 22-28, an Sion makaka-eskapo sa pamakol nin Kagurangnan kun siya matapat.
******
KATOTOHANAN Ako nagsasabi sa saindo na sakuyang mga amigo, Ako mataram sa saindo nin sakuyang boses, na iyo ngani an boses kan sakuyang espiritu, na tanganing Ako an puwedeng magpahiling sa saindo an sakuyang kagustuhan mapanungod sa saindong mga katugangan na yaon sa kadagaan nin Sion, kadakul sainda an tunay na mapagpakumbaba asin maigot na naghahanap tanganing makanuod nin kadunungan asin managboan an katotoohan.
2 Katotohanan, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, paladin sinda, nin huli ta sinda magkakamit; nin huli ta Ako, an Kagurangnan, nagpapahiling nin pagkaherak sa gabos na mahuhuyo an boot, asin sa gabos ninda na Ako an may kagustuhan, na tangani baya Ako magin masuripot kunsoarin Ako an magdadara sainda pasiring sa paghuhukom.
3 Hilnga Ako nagsasabi sa saindo, mapanungod sa eskuwelahan nin Sion, Ako, an Kagurangnan, nag-oogmang gayo na nagkaigwa nin sarong eskuwelahan sa Sion, asin man sa sakuyang surugoon na si Parley P. Pratt, nin huli ta siya nagsusunod sa sakuya.
4 Asin habang siya nagsusunod sa sakuya siya magpapadagos sa pagpapamahala kan eskuwelahan sa kadagaan nin Sion sagkod na Ako magtatao sa saiya nin ibang mga kasugoan.
5 Asin Ako an magbebendisyon saiya nin sarong kadaklan gayong mga bendisyon, sa pagpapaliwanag kan gabos na mga kasuratan asin mga misteryo tanganing pakusugon an eskuwelahan, asin an simbahan sa Sion.
6 Asin sa katadaan kan eskuwelahan, Ako, an Kagurangnan, nagmamawot na gayong maipahiling an pagkaherak; daeng pagkukulang, igwa sa sainda na kaipuhang pagpapakulon, asin an saindang mga gibo mahimong maipagpabantog.
7 An patok nakatutok na sa gamut kan mga kahoy; asin an lambang kahoy na dae nagbubunga nin marahay na prutas pagtutumbahon asin ipagtapsok pasiring sa kalayo. Ako, an Kagurangnan, an nagtaram kaini.
8 Katotohanan Ako an nagsasabi sa saindo, gabos sa pag-iriba ninda na nakakaaram na an saindong mga puso honesto, asin mamondoon, asin an saindong mga espiritu nagsosolsol, asin bulanos na nag-oobserba kan saindong mga tipan sa paagi nin sakripisyo---iyo, an lambang sakripisyo na Ako, an Kagurangnan, magsusugo--- sinda matatanggap ko.
9 Nin huli ta Ako, an Kagurangnan, magkakausa sainda na magdadarang maipahayag bilang sarong mabinungahon na gayong kahoy na pinagtanom sa sarong marahayon na kadagaan, sa may dalisay na sapa, na nagbubunga nin grabe kapresyosong prutas.
10 Katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, na ini an sakuyang kagustuhan na sarong harong an dapat na ipagtutugdok sa sakuya sa kadagaan nin Sion, na siring sa desinyo na Ako an nagtao saindo.
11 Iyo, tugutan ining pagtutugdukon nin hidali, sa paagi nin pagbabayad kan ikapu nin sakuyang mga katawohan.
12 Hilnga, ini baya an ikapu asin an sakripisyo na Ako, an Kagurangnan, hagadon sa saindang mga kamot, na puwedeng magkakaigwa nin sarong harong na ipagtutugdok sakuya para sa kaligtasan nin Sion---
13 Para sa sarong lugar pasasalamat kan gabos na mga banal, asin para sa sarong lugar nin instruksiyon para sa gabos ninda na pinagpangapudan na magtrabaho sa ministeryo sa gabos nindang nagkapirang kapangapudan asin mga opisina;
14 Na tangani sinda mapuwedeng magin perpekto sa pagkasabot kan saindang ministeryo, sa teoriya, sa prinsipyo, asin sa doktrina, sa gabos na mga bagay manunungod sa kahadean nin Diyos sa kinaban, na an mga susi kaining kahadean pinagtiwala sa saimo.
15 Asin habang an sakuyang mga katawohan magtugdok nin sarong harong sa sakuya sa pangaran nin Kagurangnan, asin dae minatugot nin anuman na maating bagay na maglaog digde, na tanganing ini dae maatian, an sakuyang kamurawayan mag-eerok sa laog kaini;
16 Iyo, asin an sakuyang presensiya yaon digde, nin huli ta Ako maabot sa laog kaini; asin gabos na dalisay an puso na maabot sa laog kaini makakahiling sa Diyos.
17 Pero kun ini maatian Ako dae maabot sa paglaog dyan, asin an sakuyang kamurawayan mayo dyan; nin huli ta Ako dae minalaog sa bakong banal sa mga templo.
18 Asin, ngonyan, hilnga, kun an Sion gumibo kaining mga bagay siya mag-aasenso, asin magkakalat kan sadire niya asin magin mamurawayong gayo, grabe kadakula, asin grabe katerible.
19 Asin an mga nasyon kan kinaban magtataong honra saiya, asin magsasabi: Segurado na an Sion iyo an siyudad kan satuyang Diyos, asin segurado na an Sion dae magtutumba, ni paghahaleon paluwas sa saiyang kinamugtakan, nin huli ta an Diyos yaon diyan, asin an kamot nin Kagurangnan yaon dyan;
20 Asin siya nagpangako sa paagi nin kapangyarihan kan saiyang kusog na magin iyo an saiyang kaligtasan asin an saiyang halangkaw na torre.
21 Kun kaya, katotohanan, kaya nagsabi an Kagurangnan, tugutan na an Sion magrukyaw, nin huli ta iyo ini an Sion--- AN DALISAY SA PUSO; kun kaya, tugutan an Sion magrukyaw, habang an gabos na maririgsok magmumundo.
22 Nin huli ta hilnga, asin uya, an pagganti minaabot nin hidali sa mga mayong diyos na siring sa ipo-ipo; asin siisay baya an makaka-eskapo kaini?
23 An pamakol nin Kagurangnan minaagi sa banggi asin aldaw, asin an bareta kaini makakapagpa-anggot sa bilog na mga katawohan; iyo, ini dae mag-uuntok sagkod na an Kagurangnan mag-abot;
24 Nin huli ta an kapung-utan nin Kagurangnan nagsindi laban sa saindang mga abominasyon asin sa gabos nindang maririgsok na mga gibo.
25 Daeng pagkukulang, an Sion makaka-eskapo kun siya mag-oobserba na gumibo kan gabos na anumang mga bagay na Ako an nagsusugo saiya.
26 Pero kun siya dae nag-oobserba na gibohon an anuman na Ako an nagsusugo saiya, Ako magbibisita saiya na uyon sa gabos niyang mga gibo, na may makuring kasakitan, na may kapestehan, na may sumpa, na may espada, na may pagbabalos, na may nag-aagabaab na kalayo.
27 Daeng pagkukulang, tugutan na ini pagbasahon minsan sa saiyang mga talenga, na Ako, an Kagurangnan, nagtanggap kan saiyang dulot; asin kun siya dae na nagkasala mayo sa mga bagay na ini an maabot sa saiya;
28 Asin Ako an magbebendisyon saiya nin mga biyaya, asin pagdadagdagan nin sarong kadagdagan nin mga biyaya sa saiya, asin sa saiyang mga henerasyon hanggan sa daeng kasagkoran, nagsabi an Kagurangnan na saindong Diyos. Amen.