Friday, October 24, 2008

SEKSYON 93

Kapahayagan na ipinagtao sa paagi ki Joseph Smith an Propeta, sa Kirtland, Ohio, Mayo 6, 1833. HS 1:343-346.
*******
1-5, Gabos na matapat makakahiling sa Kagurangnan; 6-18, Si John nagpatotoo na an Ake nin Diyos na naglakaw gikan sa grasya sa grasya sagkod na siya nagresibe kan kapanoan nin kamurawayan kan Ama; 19-20, Matapat na mga tawo, na naglalakaw gikan sa grasya sa grasya, makakaresibe man kan saiyang kapanoan; 21-22, Sinda na pinili sa paagi ni Cristo iyo an Simbahan kan Panganay; 23-28, Si Cristo nagresibe nin sarong kapanoan kan bilog na katotoohan, asin an tawo sa paagi nin pagsunod puwedeng gumibo nin kapareho; 29-32, An Tawo sa kapinunan kaiba an Diyos; 33-35, An mga elemento eternal, asin an tawo puwedeng makaresibe nin sarong kapanoan nin kaogmahan sa pagkabuhay-liwat; 36-37, An kamurawayan nin Diyos iyo an katalinuhan; 38-40, An mga kaarakian mga inosente sa atubangan nin Diyos nin huli sa pagtubos ni Cristo; 41-53, An mga namumunong mga katugangan pinagsusugo na ipagpamugtak an saindang pamilya sa kaayusan.
*******
KATOTOHANAN, kaya nagsabi an Kagurangnan: Ini mangyayaring maglilipas na an lambang kalag na binabayaan an saiyang mga kasalan asin magdudulok sa sakuya, asin mag-aapod sa sakuyang pangaran, asin magsusunod sa sakuyang boses, asin magsusunod sa sakuyang mga kasugoan, makakahiling sa sakuyang lalawgon asin makakabisto na Ako ini;
2 Asin na Ako an tunay na liwanag na nagbabanaag sa lambang tawo na nagpapasiring sa kinaban;
3 Asin na Ako yaon sa Ama, asin an Ama yaon sakuya, asin an Ama asin Ako kasaro---
4 An Ama nin huli ta siya an nagtao sakuya kan saiyang kapanoan, asin an Ake nin huli ta Ako kaidto yaon sa kinaban asin hinimo an laman na sakuyang tabernakulo, asin nag-erok sa pag-iriba kan mga ake nin mga tawo.
5 Ako kaidto yaon sa kinaban asin nagresibe sa sakuyang Ama, asin an mga gibo niya malinaw na ipinagpahiling.
6 Asin si John nakahiling asin nagpatotoo sa kapanoan nin sakuyang kamurawayan, asin an kapanoan kan mga record ni John magpoon ngonyan maipagpapahayag na.
7 Asin siya nagpatotoo, na nagsasabi: Ako nakahiling kan saiyang kamurawayan, na siya kaidto sa kapinunan, bago pa an kinaban nagin iyo ini;
8 Kun kaya, sa kapinunan an Tataramon dati, nin huli ta siya iyo an Tataramon, na iyo ngani an mensahero nin kaligtasan---
9 An liwanag asin Paratubos kan kinaban; an Espiritu nin katotoohan, na iyo an nagpasiring sa kinaban, nin huli ta an kinaban pinaghimo sa paagi niya, asin yaon saiya iyo an buhay nin mga tawo asin an liwanag nin mga tawo.
10 Asin an mga kinaban pinaghimo sa paagi niya; an mga tawo pinaghimo sa paagi niya; an gabos na mga bagay pinaghimo sa paagi niya; asin sa paagi niya, asin sana saiya.
11 Asin ako, si John, nagpapatotoo na ako nakahiling kan saiyang kamurawayan, siring sa kamurawayan kan Solong Pinili nin Ama, pano nin grasya asin katotoohan, na iyo ngani an Espiritu nin katotoohan, na nag-abot asin nag-erok sa laman, asin nag-erok sa pag-iriba nyato.
12 Asin ako, si John, nakahiling na siya dae nagresibe nin kapanoan kan enot, kundi nagresibe grasya sa grasya;
13 Asin siya dae nagresibe kan kapanoan sa enot; kundi nagpadagos gikan sa grasya sa grasya, sagkod na siya nagresibe nin sarong kapanoan;
14 Asin kaya siya pinag-apod na Ake nin Diyos, nin huli ta siya dae nagresibe nin kapanoan kan enot.
15 Asin ako, si John, nagpapatotoo, asin uya, an mga langit nabuksan, asin an Banal na Espiritu naghilig sa saiya sa porma nin sarong kalapati, asin nagtugdon sa saiya, asin nagkaigwa nin sarong boses na naggikan sa langit na nagsasabi: Ini an sakuyang namumutan na Ake.
16 Asin ako, si John, nagpapatotoo na siya nagresibe nin sarong kapanoan nin kamurawayan kan Ama;
17 Asin siya nagresibe nin bilog na kapangyarihan, pareho sa langit asin sa kinaban, asin an kamurawayan kan Ama yaon sa saiya, nin huli ta siya nag-eerok sa saiya.
18 Asin ini mangyayaring maglilipas, na kun kamo matapat kamo makakaresibe nin kapanoan sa rekord ni John.
19 Ako nagtao sa saindo kaining mga tataramon na tanganing kamo makakasabot asin makanuod kun paano magsamba, asin makaaram kun ano an saindong pinagsasamba, na kamo magdudulok sa Ama sa sakuyang pangaran, asin sa tinakdang panahon magreresibe kan saiyang kapanoan.
20 Nin huli ta kun kamo magsusunod sa sakuyang mga kasugoan kamo makakaresibe kan saiyang kapanoan, asin maipagpamuraway sa sakuya siring na Ako yaon sa Ama; kun kaya, Ako nagsasabi sa saindo, kamo makakaresibe nin grasya sa grasya.
21 Asin ngonyan, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, Ako sa kapinunan kaiba an Ama, asin Ako an Panganay;
22 Asin an gabos sinda na pinili sa paagi ko mga kaparte nin kaparehong kamurawayan, asin iyo an simbahan kan Panganay.
23 Kamo man sa kapinunan kaiba nin Ama; na iyan iyo an Espiritu, na iyo ngani an Espiritu nin katotoohan;
24 Asin an katotoohan iyo an kaaraman nin mga bagay siring na sinda iyong gayo, asin siring na sinda iyong gayo dati, asin siring na sinda iyong gayo sa maabot;
25 Asin an anuman na sobra o kulang kesa kaini iyo an espiritu kan marigsok na saro na iyo an sarong putikon gikan pa sa kapinunan.
26 An Espiritu nin katotoohan iyo an sa Diyos. Ako an Espiritu nin Katotoohan, asin si John nagpapatotoo sakuya, na nagsasabi: Siya nagresibe nin sarong kapanoan nin katotoohan, iyo, na iyo ngani an bilog na katotoohan;
27 Asin mayong tawo an makakaresibe nin sarong kapanoan laen lang kun siya nagsusunod kan sakuyang mga kasugoan.
28 Siya na nagsusunod kan sakuyang mga kasugoan magreresibe nin katotoohan asin liwanag, sagkod na siya pinagpamuraway na sa katotoohan asin makakasabot na kan gabos na mga bagay.
29 An tawo man sa kapinunan kaiba an Diyos. Katalinuhan, o an liwanag nin katotoohan, dae pinaglalang o pinaghimo, ni ining gayo baya mangyayari.
30 An bilog na katotoohan independente sa kamugtakang iyan na an Diyos iyo an nagpamugtak kaini, na gumibo para sa sadire niya, siring na an bilog na katalinuhan man; ta kun bako mayo nin pagkabuhay.
31 Hilnga, uya an kalayaan nin tawo, asin uya an kondenasyon nin tawo; nin huli ta idto na yaon sa kapinunan iyo an mahinusay na ipagpapahiling sa sainda, asin sinda dae nagresibe nin liwanag.
32 Asin an lambang tawo na an saiyang espiritu dae nagresibe nin liwanag yaon na sa irarom nin kondenasyon.
33 Nin huli ta an tawo espiritu. An mga elemento eternal, asin an espiritu asin elemento, bakong suhay na konektado, makaresibe nin sarong kapanoan nin kaogmahan;
34 Asin kunsoarin pinagsuhay, an tawo dae makakaresibe nin sarong kapanoan nin kaogmahan.
35 An mga elemento iyo an tabernakulo nin Diyos; iyo, an tawo iyo an tabernakulo nin Diyos, iyo ngani an mga templo; asin an arinman na templo an pinag-aatian, an Diyos pagdedestrosohon an templong iyan.
36 An kamurawayan nin Diyos iyo an katalinuhan, o baya, sa ibang mga tataramon, an liwanag asin katotoohan.
37 An liwanag asin katotoohan pinagbabayaan an sarong maraot.
38 An lambang espiritu nin tawo inosente sa kapinunan; asin an Diyos na iyo nakapagtubos sa tawo gikan sa pagkahulog, an tawo nagin giraray, yaon sa saindang pagka-akeng estado, sarong inosente sa atubangan nin Diyos.
39 Asin idtong marigsok na saro minadulok asin pinag-aagaw an liwanag asin katotoohan, sa paagi nin pagsinutil, gikan sa mga kaarakian nin mga tawo, asin nin huli sa tradisyon kan saindang mga ama.
40 Pero Ako an nagsusugo sa saindo na darahon paitaas an saindong mga kaarakian sa liwanag asin katotoohan.
41 Pero katotohanan Ako nagsasabi sa saimo, sakuyang surugoon na Frederick G. Williams, na ika nagpapadagos na yaon sa irarom kaining kondenasyon;
42 Ika dae nakapagtukdo sa saimong mga kaarakian nin liwanag asin katotoohan, na uyon sa mga kasugoan; asin idtong marigsok na saro igwang kapangyarihan, siring ngonyan, na nangingibabaw saimo, asin iyo ini an kausa nin saimong kasakitan.
43 Asin ngonyan sarong kasugoan Ako minatao sa saimo--- kun ika makakaligtas ika an maghuhusay kan saimong sadireng harong, nin huli ta igwa nin kadakul na mga bagay na bakong tama sa laog kan saimong harong.
44 Katotohanan, Ako nagsasabi sa sakuyang surugoon na si Sidney Rigdon, na sa ibang mga bagay siya dae pa nakakapagsunod sa mga kasugoan mapanungod sa saiyang mga kaarakian; kun kaya, enot husayon mo an saimong harong.
45 Katotohanan, Ako nagsasabi sa sakuyang surugoon na si Josepth Smith, Jun., o sa ibang tataramon, Ako mag-aapod saindo na mga amigo, nin huli ta kamo an sakuyang mga amigo, asin kamo magkakaigwa nin sarong kamanahan sa kaiba ko---
46 Ako mag-aapod saindo na mga surugoon nin huli sa kapakanan kan kinaban, asin kamo an saindang mga surugoon nin huli sa kapakanan ko---
47 Asin ngonyan, katotohanan Ako nagsasabi sa ki Joseph Smith, Jun.,--- Ika dae nakapagsunod sa mga kasugoan, asin kaipuhan na magtitindog na pinag-aanggutan sa atubangan nin Kagurangnan;
48 An saimong pamilya kinakaipuhanan na magsosolsol asin pagbayaan an ibang mga bagay, asin magtao nin maigot na paghinanyog sa saimong mga pinagsasabi, o baya ika paghahaleon paluwas sa saindang lugar.
49 Kun ano baya na Ako an nagsasabi sa saro Ako nagsasabi sa gabos; magpangadye pirme ta baka an marigsok na saro magkaigwa nin kapangyarihan saimo, asin iyo an maghahale saimo paluwas sa saimong lugar.
50 an sakuyang surugoon na si Newel K. Whitney man, sarong bishop kan sakuyang simbahan, pinagkaipo na pagpapakulon, asin husayon an saiyang pamilya, asin hilingon na sinda mas maigoton pa asin maalaga sa harong, asin magpangadye pirme, o baya sinda paghahaleon paluwas sa saindang lugar.
51 Ngonyan, Ako nagsasabi sa saindo, sakuyang mga amigo, tugutan an sakuyang surugoon na si Sidney Rigdon magpadagos kan saiyang pagbiyahe, asin himoon na hidali, asin man ipagproklama an akseptadong taon nin Kagurangnan, asin kan ebanghelyo nin kaligtasan, siring na Ako an magtatao saiya nin mga pagtataramon; asin sa paagi kan saindong pangadyeon nin pagtubod nin may pagkasararong pagtugot Ako an magpapakusog saiya.
52 Asin tugutan an sakuyang mga surugoon na si Joseph Smith, Jun., asin Frederick G. Williams, himoon na maghidali man, asin ini ipagtatao sainda ngani uyon sa pangadyeon nin pagtubod; asin habang kamo magsusunod sa sakuyang mga pinagsasabi kamo dae pagriribongan sa kinaban na ini, ni sa kinaban na maabot.
53 Asin, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, na ini an sakuyang kagustuhan na saimong dapat na paghidalion an pagsalin kan sakuyang mga kasuratan, asin magkaigwa nin kaaraman sa historiya, asin kan mga nasyon, asin kan mga kahadean, kan mga batas nin Diyos asin tawo, asin gabos ini para sa kaligtasan kan Sion. Amen.