Saturday, November 08, 2008

SEKSYON 95

Kapahayagan na ipinagtao sa paagi ki Joseph Smith an Propeta, sa Kirtland, Ohio, Hunyo 1, 1833. HS 1:350-352. Ini an kapahayagan na iyo an sarong kapadagusan kan banal na direksiyon sa pagtugdok nin mga harong para sa pagsamba asin instruksiyon, lalo na an Harong nin Kagurangnan. Hilingon sa Seksyon 88:119-136 asin Seksyon 94.
*******
1-6, An mga banal pinagpakulan nin huli sa dae ninda pagtugdok kan Harong nin Kagurangnan; 7-10, An Kagurangnan nagmamawot na gamiton an saiyang harong sa paghunsay kan saiyang mga katawohan nin kapangyarihan na gikan sa kaitaasan; 11-17, An harong ipagdudulot bilang sarong lugar nin pagsamba asin para sa eskuwelahan kan mga apostoles.
*******
KATOTOHANAN, kaya nagsabi an Kagurangnan sa saindo na Ako namomoot, asin an siisay na Ako namomoot Ako man nagpapakol na tangani an saindong mga kasalan puwedeng patawadon, nin huli ta sa pamamakol Ako nagpreparar nin sarong dalan para sa saindong kaligtasan sa gabos na mga bagay paluwas sa tentasyon, asin Ako nagmomoot saindo---
2 Kumbaya, kamo kinakaipuhanan na pagpakulon asin magtindog na pinag-aanggutan sa atubangan nin sakuyang lalawgon;
3 Nin huli ta kamo nagkasala laban sakuya nin sasrong makuring kasalan, sa mga ini kamo dae nagkonsidera sa dakulang kasugoan nin gabos na mga bagay, na Ako nagtao sa saindo manunungod sa pagtutugdok kan sakuyang harong;
4 Para sa preparasyon na kun saen Ako an nagdesinyo tanganing andamon an sakuyang mga apostoles sa paghawan kan sakuyang ubasan para sa huring panahon, na tanganing Ako puwedeng madara na maglipas an sakuyang makangalas na gibo, na tanganing Ako puwedeng magpabulos paluwas kan sakuyang Espiritu sa gabos na laman---
5 Pero hilnga, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, na igwang kadakul na pinag-ordinahan sa pag-iriba nindo, na Ako an nag-apod alagad kadikiton sainda an mga pinili.
6 Sinda na bakong mga pinili nagkasala nin sarong grabe kakuring kasalan, na kaiyan sinda naglalakaw sa kadikloman sa pagka-udto.
7 Asin nin huli sa kausang ini Ako nagtao saindo nin sarong kasugoan na ika mag-apod kan saindong solemning asembliya, na tangani baya an saindong mga pang-ayuno asin an saindong mga pagtatangis mapuwedeng makaabot sa talenga nin Kagurangnan kan Sabaoth, na iyo baya sa paagi nin interpretasyon, iyo an Kaglalang kan enot na aldaw, an kapinunan asin an huri.
8 Iyo, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, Ako nagtao sa saindo nin sarong kasugoan na kamo dapat na magtugdok nin sarong harong, na an harong Ako an nagdesinyo sa paghunsay sainda na Ako an nagpili na may kapangyarihan gikan sa itaas;
9 Nin huli ta iyo ini an promise kan Ama sa saindo; kun kaya Ako nagsusugo sa saindo na magtagal, na siring sa sakuyang mga apostoles sa Jerusalem.
10 Daeng pagkukulang, an sakuyang mga surugoon nagkasala nin sarong grabe kakuring kasalan; asin an mga pag-iiriwal-iwal iyo an bunga sa laog kan eskuwelahan nin mga propeta; na iyo an grabe kakuri sa sakuya, nagsabi an saindong Kagurangnan; kun kaya Ako an nagpadara sainda tanganing pagpapakulon.
11 Katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, ini an sakuyang kagustuhan na kamo dapat na magtugdok nin sarong harong. Kun kamo magsusunod kan sakuyang mga kasugoan kamo magkakaigwa nin kapangyarihan na ipagtugdok ini.
12 Kun kamo dae magsusunod kan sakuyang mga kasugoan, an pagkamoot kan Ama dae magdadanay sa kaiba nindo, kun kaya kamo maglalakaw sa kadikloman.
13 Ngonyan uya baya an kadunungan, asin an kaisipan nin Kagurangnan--- tugutan an harong na ipagtugdok, bako arog sa manera nin kinaban, nin huli ta Ako dae nagtao saindo na tangani baya kamo mamumuhay na siring sa manera kan kinaban;
14 Kun kaya, tugutan ini na ipagtugdok na siring sa manera na Ako an magpapahiling sa tulo saindo, na kamo an magnombra asin mag-ordina para sa kapangyarihang ini.
15 Asin an kadakulaan kaini magigin singkuwenta asin limang piye an lakbang, asin tugutan ini na magigin saisenta asin limang piye an laba, sa panlaog sa bulwagan kaini.
16 Asin tugutan na an pan-ibabang parte kan panlaog na bulwagan ipagdulot sa sakuya para sa saindong sakramentong pagdudulot, asin para sa saindong pagbabalangibog, asin sa saindong pag-ayuno, asin sa saindong pagpapangadye, asin sa pagdudulot kan saindong pinakabanal na mga pagmamawot para sakuya, nagsabi an saindong Kagurangnan.
17 Asin tugutan na an panhalangkaw nap arte kan panlaog na bulwagan ipagdulot sa sakuya para sa eskuwelahan kan sakuyang mga apostoles, nagsabi an Ake ni Ahman; o baya, sa ibang mga tataramon, si Alphus; o baya, sa ibang mga tataramon, si Omegus; na iyo ngani si JesuCristo an saindong Kagurangnan. Amen.