Friday, November 14, 2008

SEKSYON 100

Kapahayagan na ipinagtao ki Joseph Smith an Propeta asin Sidney Rigdon, sa Perrysburg, New York, Oktubre 12, 1833. HS 1:416-421. An duwang katugangan, na mayo sa saindang mga pamilya sa laog nin nagkapirang mga aldaw, nakamati nin kahandalan manungod sainda.
*******
1-4, Si Joseph asin Sidney magbabalangibog nin ebanghelyo para sa kaligtasan nin mga kalag; 5-8, Ini ipagtatao sainda sa oras na iyan kun ano an saindang sasabihon; 9-12, Si Sidney iyo an tagapagtaram asin si Joseph an magin tagapagpahayag asin makusog sa testimonya; 13-17, An Kagurangnan magpapangataman nin sarong dalisay na mga katawohan, asin an mga masinunod-sunod maliligtas.
*******
KATOTOHANAN, kaya nagsabi an Kagurangnan na saindo, sakuyang mga amigo na si Sidney asin Joseph, na an saindong mga pamilya marahay sa kamugtakan; Sinda yaon sa sakuyang mga kamot, asin Ako magigibo sa sainda na sa paghuhuna kong marahay; nin huli ta sakuya igwa kan gabos na kapangyarihan.
2 Kun kaya, magsunod sakuya, asin magdangog sa hulit na Ako magtatao sa saindo.
3 Hilnga, asin uya, Ako igwa nin kadakulon na mga katawohan sa lugar na ini, sa mga rehiyon sa palibot; asin sarong mapusog na pintuan an pagbubuksan sa mga rehiyon sa palibot kaining kadagaan sa may sirangan.
4 Kun kaya, Ako, an Kagurangnan, nagtugot saindo na magdigde sa lugar na ini; nin huli ta kaya ini kapakinabangan sakuya para sa kaligtasan nin mga kalag.
5 Kun kaya, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, ipaglangkaw an saindong mga boses para sa mga katawohang ini; magtaram nin mga kaisipan na Ako an magbubugtak sa saindong mga puso, asin kamo dae pagriribongan sa atubangan nin mga tawo;
6 Nin huli ta ini ipagtatao sa saindo sa tamang oras mismo, iyo, sa mismong pagkakataon, na kun ano an saindong mga sasabihon.
7 Pero sarong kasugoan Ako magtatao sa saindo, na kamo magdedeklara nin anuman na mga bagay na saindong ipagdeklara sa pangaran ko, sa solemnidad nin puso, sa espiritu nin kahuyoan, sa gabos na mga bagay.
8 Asin Ako matao sa saindo kaining promise, na habang kamo magigibo kaini an Banal na Espiritu magbabanaag sa pagpapatotoo sa gabos na mga bagay na kun ano baya an saindong sasabihon.
9 Asin ini kapakinabangan sakuya na ika, sakuyang surugoon na si Sidney, na dapat na magin tagapagtaram sa mga katawohang ini; iyo, katotohanan, Ako an mag-oordina saimo sa pangapudang ini, siring man magin sarong tagapagtaram kan sakuyang surugoon na si Joseph.
10 Asin Ako an magtatao sa saiya nin kapangyarihan na magin makusog sa testimonya.
11 Asin Ako an magtatao sa saimo nin kapangyarihan na magin makusog sa pagpapaliwanag kan gabos na mga kasuratan, na ika puwede magin sarong tagapagtaram sa saiya, asin siya magigin sarong tagapagpahayag sa saimo, na tangani baya ika mapuwedeng makaaram na may kaseguruhan kan gabos na mga bagay mapanungod sa mga bagay kan sakuyang kahadean sa ibabaw nin kinaban.
12 Kun kaya, ipagpadagos an saindong paglalakbay asin tugutan an saindong mga puso na magrukyaw; nin huli ta hilnga, asin uya, Ako kaiba nindo sagkod sa katapusan.
13 Asin ngonyan Ako matao sa saindo nin sarong tataramon manunungod sa Sion. An Sion pagtutubuson, maski na siya pinagpakulan sa kadikit na panahon.
14 An saindong katugangan, an sakuyang mga surugoon na sinda Orson Hyde asin John Gould, yaon sa sakuyang mga kamot; asin habang sinda nagsusunod kan sakuyang mga kasugoan sinda maliligtas.
15 Kun kaya, tugutan na an saindong mga puso malinga; nin huli ta an gabos na mga bagay mangyayari para sa karahayan sa sainda na naglalakaw sa katanosan, asin para sa sanktipikasyon kan simbahan.
16 Nin huli ta Ako mangangataman para sa sadire ko nin sarong dalisay na mga katawohan, na magsisirbe sakuya sa pagkamatanos;
17 Asin an gabos na nag-aapod sa pangaran nin Kagurangnan asin magsusunod kan saiyang mga kasugoan, maliligtas. Arog kaini. Amen.