Thursday, October 23, 2008

SEKSYON 92

Kapahayagan na ipinagtao ki Joseph Smith an Propeta, sa Kirtland, Ohio, Marso 15, 1833. HS 1:333. An kapahayagan ipinapanungod para ki Frederick G. Williams, na dae pa nahaloy na pinagnombraran bilang tagapayo sa Enot na Panguluhan.
*******
1-2, Sarong kasugoan na kaakid sa pag-ako kan Orden nin Pagkasararo.
*******
KATOTOHANAN, kaya nagsabi an Kagurangnan, Ako nagtao sa Orden nin Pagkasararo, pinag-oorganisa na kauyon-uyon sa kasugoan sa dati nang pinagtao, sarong kapahayagan asin kasugoan mapanungod sa sakuyang surugoon na si Frederick G. Williams, na saimong pagreresibihon siya palaog sa orden na ini. Kun ano Ako an nagsasabi sa saro Ako man nagsasabi sa gabos.
2 Asin giraray, Ako nagsasabi sa saimo sakuyang surugoon na Frederick G. Williams, ika magigin sarong aktibong miyembro kaining ordern; asin habang ika matapat sa pagsusunod kan gabos na naenot na mga kasugoan ika pagbebendisyunan sagkod pa man. Amen.