Thursday, January 29, 2009

SEKSYON 106

Kapahayagan na ipinagtao sa paagi ki Joseph Smith an Propeta, sa Kirtland, Ohio, Nobyembre 25, 1834. HS 2:170-171. Ining Kapahayagan iyo an pinanungod ki Warren A. Cowdery, an matuang tugang na lalake ni Oliver Cowdery.
*******
1-3, Si Warren A. Cowdery pinag-apudan bilang sarong lokal na tagapagpamahalang opisyal; 4-5, An Ikaduwang Pag-abot dae makakapagpangenot sa mga kaarakian nin liwanag na siring sa sarong parahabon; 6-8, Dakulaon na mga bendisyon masunod sa matapat na pagserbisyo sa laog kan simbahan.
*******
Ini an sakuyang kagustuhan na an sakuyang surugoon na si Warren A. Cowdery dapat na ipagtalaga asin pag-ordinahan na sarong tagapagpamahalang Halangkaw na padi kan sakuyang simbahan, sa kadagaan nin Freedom asin sa mga rehiyon sa palibot;
2 Asin dapat na magbalangibog kan sakuyang daeng katapusan na ebanghelyo, asin ipaglangkaw an saiyang boses asin magpatanid sa mga katawohan, bako sana sa saiyang sadireng lugar, kundi sa mga katarain na mga baryo;
3 Asin ipagtutok niya an saiyang bilog na panahon kaining Halangkaw asin banal na kapangapudan, na Ako ngonyan an matao sa saiya, maghahanap nin maigot sa kahadean nin langit asin katanosan kaini, asin an gabos na kinakaipuhanan ipagdadagdag na sana; nin huli ta an trabahador maninigo para sa saiyang kapangapudan.
4 Asin giraray, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, an pag-abot nin Kagurangnan naghaharani nang gayo, asin ini mapangibabaw sa kinaban na siring sa sarong parahabon sa pagkabanggi---
5 Kun kaya, bugkosi an saindong mga habayan, na tanganing kamo magigin mga kaarakian nin liwanag, asin an aldaw na iyan dae makapagpangibabaw sa saindo na siring sa sarong parahabon.
6 Asin giraray, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, nagkaigwa nin kaogmahan sa kalangitan kunsoarin an sakuyang surugoon na si Warren nagduko sa sakuyang setro, asin pinagseparado an saiyang sadire gikan sa mga katusuhan nin mga tawo;
7 Kun kaya, paladin an sakuyang surugoon na si Warren, nin huli ta Ako magkakaigwa nin pagkaherak sa saiya; asin, maski na ngani sa kapalaluan kan saiyang puso, Ako an magpapalangkaw saiya habang siya nagpapakumbaba kan saiyang sadire sa atubangan ko.
8 Asin Ako an magtatao saiya nin grasya asin kaseguruhan na kun saen siya magtitindog; asin kun siya magpapadagos na magin sarong matapat na testigo asin sarong liwanag sa simbahan Ako nakapag-andam na nin sarong korona para saiya sa mga mansiyon kan sakuyang Ama. Arog kaini. Amen.