Thursday, January 29, 2009

SEKSYON 105

Kapahayagan na ipinagtao sa paagi ki Joseph Smith an Propeta, sa Fishing River, Missouri, Hunyo 22, 1834. HS 2:108-111. An karahasan kan mga mandurumog laban sa mga banal sa Missouri nagdagdag pa, asin an mga organisadong grupo gikan sa nagkapirang lugar nagdeklara kan saindang intensiyon na pagdestrosohon an mga katawohan. An Propeta nag-abot gikan sa Kirtland na nangenot sa sarong partido na pinag-apod na Kampo nin Sion, na may darang mga bado asin pagkakan. Habang ining partido nakapagkampo sa Fishing River, an Propeta nagresibe kaining Kapahayagan.
*******
1-5, An Sion ipagtutugdok na kumporme sa selestiyal na mga batas; 6-13, Pagtubos kan Sion pinag-uktaba sa dikit na panahon; 14-19, An Kagurangnan makikipaglaban sa mga giyera nin Sion; 20-26, An mga banal dapat na magin madunong asin dae ipaghambog an darakulang nagkaginibohan habang sinda nagtitiripon; 27-30, Mga kadagaan sa Jackson asin kataraid na mga baryo dapat na pagbabarakalon; 31-34, An mga elders magreresibe nin balaog sa Harong nin Kagurangnan sa Kirtland; 35-37, An mga banal na parehong pinag-apudan asin pinagpili pagpapakabanalon; 38-41, An mga Banal magpapaitaas nin sarong ensigniya nin katuninongan sa kinaban.
*******
KATOTOHANAN Ako nagsasabi sa saindo na nag-asembliya kan saindong mga sadire na magkatiripon na tanganing saindong manud-an an sakuyang kagustuhan mapanungod sa pagtubos kan sakuyang nagkasarakitan na mga katawohan---
2 Hilnga, Ako nagsasabi sa saindo, kun bako sana ini sa mga kalapasan kan sakuyang mga katawohan, na nagtataram mapanungod sa simbahan asin bakong sa indibidwal, sinda kuta na pinagtubos na maski ngonyan.
3 Pero hilnga, sinda dae nakanuod na magin masinunod-sunod sa mga bagay na Ako an naghahagad sa saindang mga kamot, kundi nagin pano kan manera nin karaotan, asin habong maghiras kan saindang rugaring, bilang nagin mga banal, para sa mga pobre asin nagkasarakitan sa pag-iriba ninda;
4 Asin bakong nagkasararo na uyon sa pagkakasararo na pinaghahagad sa paagi kan batas nin selestiyal na kahadean;
5 Asin an Sion dae maitutugdok kun bako ini sa paagi nin mga prinsipyo kan batas nin selestiyal na kahadean; ta kun laen Ako dae magresibe saiya para sa sakuyang sadire.
6 Asin an sakuyang mga katawohan kaipuhanan na pagpapakulon sagkod na sinda makanuod nin pagsunod, kun ini kaipuhanan na mangyari, sa paagi kan mga bagay na saindang pinagsasapo.
7 Ako dae magtataram mapanungod sainda na Ako an nagtalaga na magpamayo kan sakuyang mga katawohan, na iyo an mga enot na mga elders kan sakuyang simbahan, nin huli ta bako sinda gabos yaon sa irarom kaining kondenasyon.
8 Kundi Ako nagtataram mapanungod sa sakuyang mga simbahan sa harayo--- magkakaigwa nin kadakul na magsasabi: Hean an saindang Diyos? Hilnga, siya an magliligtas sainda sa panahon nin kahurasaan, ta kun laen kita dae makakapagpaduman pasiring sa Sion, asin magtatago kan satuyang mga kuwarta.
9 Kun kaya, bilang konsekuwensiya kan mga kalapasan nin sakuyang mga katawohan, ini kapakinabangan sakuya na an sakuyang mga elders dapat na maghalat nin kadikit pang panahon para sa pagtubos kan Sion---
10 Na tanganing an saindang mga sadire mapuwedeng makapag-andam, asin tanganing an sakuyang mga katawohan puwedeng matukdoan sa perpektong paagi, asin magkaigwa nin eksperiyensiya, asin makaaram sa mga perpektong paagi mapanungod sa saindang katungkulan, asin kan mga bagay na Ako an naghagad sa saindang mga kamot.
11 Asin ini dae mangyayaring madara na maglipas sagkod na an sakuyang mga elders pinaghunsay na nin kapangyarihan na gikan sa kaitaasan.
12 Nin huli ta hilnga, Ako nakapag-andam na nin sarong dakulaon na balaog asin bendisyon na ipagpapabulos sa sainda, habang na sinda matapat pa asin padagos-dagos na yaon sa kapakumbabaan sa atubangan ko.
13 Kun kaya ini kapakinabangan sa sakuya na an sakuyang mga elders dapat na maghalat pa sa kadikit na panahon, para sa pagtutubos kan Sion.
14 Nin huli ta hilnga, Ako dae naghahagad kan saindang mga kamot na makipaglaban sa mga giyera nin Sion; nin huli ta, siring na Ako an nagsabi sa dating kasugoan, arog kaini Ako mag-uutob--- Ako an makikipaglaban kan saindong mga giyera.
15 Hilnga, an paradestroso na Ako an nagpadara tanganing destrosohon asin bayaan na marunot an sakuyang mga kaiwal; asin sa bakong kadakul na mga taon poon ngonyan sinda dae na pagpabayadan na pagriringgawan an sakuyang pamana, asin pagbasangon an sakuyang pangaran sa mga kadagaan na Ako an nagkonsagrar para sa pagtitiripon-tipon na magkakasararo an sakuyang mga banal.
16 Hilnga, Ako nagsugo sa sakuyang surugoon na si Joseph Smith, Jun., na magsabi sa kusog kan sakuyang harong, na iyo an sakuyang mga paralaban, an sakuyang mga hoben na tawo, asin nasa tahaw na an edad, na magtiripon na magkasararo para sa pagtubos kan sakuyang mga katawohan, asin pabagsakon an mga torre kan sakuyang mga kaiwal, asin pagwarakon an saindang mga parabantay;
17 Pero an kusog kan sakuyang harong dae naghihinanyog kan sakuyang mga tataramon.
18 Kundi habang igwa pa sainda na naghihinanyog kan sakuyang mga tataramon, Ako nag-aandam na nin sarong bendisyon asin balaog para sainda, kun sinda padagos na magin matapat.
19 Ako nakadangog kan saindang mga pangadyeon, asin magtatanggap kan saindong mga dulot; asin ini kapakinabangan sa sakuya na sinda dapat na pagdadarahon sa arog kaini para sa sarong pagsubok kan saindang pagtubod.
20 Asin ngonyan, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, sarong kasugoan Ako matao sa saindo, na habang kadakul an nag-abot digde, na puwedeng makapag-estar sa rehiyon sa palibot, tugutan sindang mag-erok;
21 Asin sinda na dae makakapag-estar, na may mga pamilya sa sirangan, tugutan sinda na magpawalat sa dikit na panahon, habang an sakuyang surugoon na si Joseph an magtatalaga sa sainda;
22 Nin huli ta Ako an maghuhulit saiya mapanungod kaining bagay, asin sa gabos na mga bagay sa anuman na saiyang ipagtatalaga sa sainda, magkaka-urutob.
23 Asin tugutan an gabos na sakuyang mga katawohan na nag-eerok sa mga rehiyon sa palibot na magin pano nin katapatan, pano nin pangadyeon, asin mapagpakumbaba sa atubangan ko, asin dae ipagpahayag an mga bagay na Ako an nagpahayag sa sainda, hanggan sa ini kadunungan sakuya na sinda dapat na ipagpahayag na.
24 Dae mag-orolay kan mga paghuhukom, ni ipaghambog an pagtubod ni an darakulang mga nagkaginibohan, kundi maingat na magtiripon na magkasararo, habang puwede yaon lang sa sarong rehiyon, na minauyon sa mga pagmate kan mga katawohan;
25 Asin hilnga, Ako magtatao sa saindo nin pabor asin grasya sa saindong mga mata, na tanganing kamo makapaghingalo sa katuninongan asin ligtas, habang kamo nagsasabi sa mga katawohan: Gibohon an paghuhukom asin hustisya para samuya na uyon sa batas, asin patawadon kami kan samuyang mga kamalian.
26 Ngonyan, hilnga, Ako nagsasabi sa saindo, sakuyang mga amigo, sa arog kaining paagi kamo makakanagbo nin pabor sa mga mata nin mga katawohan, hanggan sa an armada kan Israel magin dakulaong gayo.
27 Asin Ako an magpapalumoy sa mga puso nin mga katawohan, siring na Ako naggibo sa puso ni Paraon, sa pana-panahon, sagkod na an sakuyang surugoon na si Joseph Smith, Jun., asin an sakuyang mga elders, na Ako an nagtalaga, magkakaigwa nin panahon na pagtiriponon an kusog kan sakuyang harong.
28 Asin nakapagpadara nin madudunong na mg tawo, tanganing utubon idto na Ako an nagsugo mapanungod sa pagbabarakal kan gabos na mga kadagaan sa Jackson County na puwedeng pagbakalon, asin sa kataraid na mga baryo sa palibot.
29 Nin huli ta iyo ini an sakuyang kagustuhan na an mga kadagaan na ini dapat na pagbarakalon; asin pagkatapos na sinda pagbarakalon na tanganing an sakuyang mga banal dapat na iyo an magsadire sainda uyon sa mga batas nin konsagrasyon na Ako an nagtao.
30 Asin pagkatapos na ining mga kadagaan magkabarakal na, Ako an magkakapot kan mga armada nin Israel na mayong kakundian na pagsadirehon an saindang sadireng mga kadagaan, na saindong dati nang pinagbarakal kan saindong sadireng mga kuwarta, asin ka pagturumba nin mga torre kan sakuyang mga kaiwal na naka-amba sa sainda, asin pinagwaratak-watak an saindang mga parabantay, asin pinagbabalos Ako sa sakuyang mga kaiwal magpoon pa sa ikatulo asin ikaapat na henerasyon ninda na naoongis sakuya.
31 Pero enot tugutan na an sakuyang armada magin dakulaon na gayo, asin tugutan ini na mangyaring pinagpabanal sa atubangan kon, na tanganing ini puwedeng magin madahomon siring sa saldang, asin maliwanagon siring sa bulan, asin na an saiyang mga bandera puwede magin terrible sa bilog na mga nasyon.
32 Na an mga kahadean kaining kinaban puwedeng matakot na makapagmangno na an kahadean nin Sion iyo man nanggad na gayo an kahadean kan satuyang Diyos asin kan saiyang Cristo; kun kaya, tugutan na magpasakot kita sa saiyang mga batas.
33 Katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, ini kapakinabangan sa sakuya na an mga enot na mga elders kan sakuyang simbahan dapat na magresibe kan saindang mga balaog na gikan sa kaitaasan sa sakuyang harong, na Ako an nagsugo na mangyaring ipagtugdok sa sakuyang pangaran sa kadagaan nin Kirtland.
34 Asint ugutan idtong mga kasugoan na Ako an nagtao mapanungod sa Sion asin an saiyang batas mangyaring gibohon asin magka-urutob, pagkatapos kaining pagtubuson.
35 Nagkaigwa na nin aldaw nin pagpangapod, alagad an panahon nag-abot na para sa aldaw nin pagpipili; asin tugutan sindang mga pinili na magin maninigo.
36 Asin ini ipagmamanipesto sa sakuyang surugoon, na sa paagi kan boses nin Espiritu, idtong mga pili; asin sinda pagpapakabanalon.
37 Asin habang sinda nagsusunod sa paghulit na saindang naresibe, sinda magkakaigwa nin kapangyarihan sa kadakul na mga aldaw na makapaggibo kan gabos na mga bagay na mapapanungod sa Sion.
38 Asin giraray Ako nagsasabi sa saindo, maghagad para sa katuninongan, bako sana sa mga katawohan na nagpakasakit saindo, kundi man sa bilog na mga katawohan.
39 Asin magpaitaas nin ensigniya para sa katuninongan, asin gumibo nin sarong proklamasyon nin katuninongan sa mga katapusan kan kinaban.
40 Asin gumibo nin mga sunhi para sa katuninogan sa sainda na nagpasakit saindo, na uyon sa boses kan Espiritu na yaon saindo, asin an gabos na mga bagay matrabahong bilog para sa saindong karahayan.
41 Kun kaya, magin matapat; asin hilnga, asin uya, Ako kaiba nindo magin sagkod sa katapusan. Arog kaini. Amen.