Friday, October 23, 2009

SEKSYON 137

Sarong Bisyon na ipinagtao ki Joseph Smith an Propeta, sa laog kan templo sa Kirtland, Ohio, Enero 21, 1836. HS 2:380-381. An okasyon iyo an administrasyon kan mga ordinansa kan regalong pamana habang an mga ini dagos na ipinagpahayag.

*******
1-6, An Propeta nahiling an saiyang tugang na si Alvin na yaon sa selestiyal na kahadean; 7-9, An doktrina nin kaligtasan para sa mga gadan ipinagpahayag; 10, Gabos na mga kaarakian ligtas sa selestiyal na kahadean.

*******

An mga kalangitan pinagbukasan sa samuya, asin ako nakahiling sa selestiyal na kahadean nin Diyos, asin an kamurawayan kaini; baya yaon sa laog nin hawak o luwas dae ako makapagtaram.
2 Ako nakahiling nin mapusngawon na gayon kan pintuan na sa paagi kaini an mga tagapagmana kan kahadean na ini maglalaog, na siring baga sa nag-iikot-ikot na mga laad nin kalayo;
3 Dangan an naglalaad na trono nin Diyos, na kun saen nakatukaw an Ama asin an Ake.
4 Ako nakahiling sa magagayon na tinampo sa kahadean na iyan, na igwa nin hitsura kan pinaglatagan nin bulawan.
5 Ako nakahiling ki Amang Adan asin Abraham; asin an sakuyang ama asin an sakuyang ina; asin an sakuyang tugang na si Alvin, na haloy na kaidtong nagturog;
6 Asin nagngalas kun paano baya na siya nagkamit nin kamanahan sa kahadean na ini, nahiling ko baya na siya nagtalikod sa buhay na ini bago pa man an Kagurangnan ipinagbugtak an saiyang kamot tanganing tiriponon an Israel sa ikaduwang pagkakataton, asin dae man baya nabunyagan para sa kapatawaran nin mga kasalan.
7 Kaya nag-abot an boses nin Kagurangnan sa sako, na nagsasabi: An gabos na nagkagaradan na mayong kaaraman kaining ebanghelyo, na makakapagresibe kuta na kaini kun sinda pinagtugutan na mamuhay, magigin mga tagapagmana kan selestiyal na kahadean nin Diyos;
8 Dangan an gabos na magkakagaradan magpoon ngonyan na mayong kaaraman kaini, na makapagresibe kuta na kaini sa bilog nindang mga puso, magigin mga tagapagmana kaining kahadean;
9 Nin huli ta Ako, an Kagurangnan, maghuhukom sa gabos na mga tawo uyon sa saindang mga gibo, uyon sa kamawotan kan saindang mga puso.
10 Asin ako man nakahiling na an gabos na mga kaarakian na nagkagaradan bago pa mag-abot sa mga taon nin kamangnohan ligtas sa laog kan selestiyal na kahadean nin langit.