Monday, April 13, 2009

SEKSYON 112

Kapahayagan na ipinagtao sa paagi ki Joseph Smith an Propeta para ki Thomas B. Marsh, sa Kirtland, Ohio, Hulyo 23, 1837. HS 2:499-501. An tataramon nin Kagurangnan para ki Thomas B. Marsh, mapanungod sa Doseng Apostoles kan Kordero. An Propeta nagrekord na ining kapahayagan naresibe kan aldaw na an ebanghelyo enot na pinagbalangibog sa Inglatera. Si Thomas B. Marsh kan panahon na ini iyo an presidente kan Korum nin Doseng Apostoles.
*******
1-10, An Dose iyo an magpadara kan ebanghelyo asin maipagpalangkaw an boses nin patanid sa gabos na mga nasyon asin katawohan; 11-15, Sinda nagkarga kan saindang sadireng krus, magsunod ki Jesus, asin magpakakan kan saiyang mga karnero; 16-20, Sinda na nagresibe kan Enot na Panguluhan nagresibe sa Kagurangnan; 21-29, An kadikloman iyo an nagkakanap sa kinaban, asin sinda sana na naniniwala asin nagpabunyag an maliligtas; 30-34, An Enot na Panguluhan asin an Dose an nagkakapot nin mga susi kan dispensasyon sa kabilugan nin mga panahon.
*******
KATOTOHANAN kaya nagsabi an Kagurangnan saimo sakuyang surugoon, Thomas: Ako nakadangog kan saimong mga pangadyeon; asin an saimong mga limos nakaabot na bilang sarong tagapagpagiromdom sa atubangan ko, sa ngaran ninda, saimong mga katugangan, na pinagpili tanganing darahon an testimonya kan sakuyang pangaran asin ipagpadara ini paluwas sa gabos na mga nasyon, mga lahi, mga dila, asin mga katawoahn, asin pinag-ordinahan sa paagi kan paggamit kan sakuyang mga surugoon,
2 Katotohanan Ako nagsasabi sa saimo, nagkaigwa pa nin ibang dikit na mga bagay sa saimong puso asin saimo na Ako, an Kagurangnan, daeng gayo ko ikinakaogma.
3 Daeng pagkukulang, siring na habang saimong ipinagbababa an saimong sadire ika ipagpapalangkaw; kun kaya, an gabos mong mga kasalan ipinagpatawad na sa saimo.
4 Tuguti na an saimong puso magin magayagaya sa atubangan nin sakuyang lalawgon; asin saimong ipagpapatotoo an sakuyang pangaran, bako sana sa mga Hentil, kundi siring man sa mga Hudiyo; asin saimong ipagpapadara paluwas an sakuyang tataramon pasiring sa mga katapusan nin kinaban.
5 Makilaban ka, kaya, sa kada pagkaaga; asin sa kada aldaw tuguti na an saimong boses nin patanid magluwas; asin kunsoarin na an banggi mag-abot dae baya pagtuguti na an mga nag-eerok kaining kinaban mangaturog, nin huli kan saimong tataramon.
6 Tuguti na an saimong pinag-eestaran maaraman na yaon sa Sion, asin dae paghaelon an saimong harong; nin huli ta Ako, an Kagurangnan, igwa nin sarong dakulaon na trabaho na ipagpapagibo sa saimo, sa pagbabalangibog nin sakuyang pangaran sa pag-iriba kan mga kaarakian nin mga tawo.
7 Kun kaya, bugkusi an saimong habayan para sa trabaho. Tuguti na an saimong mga bitis masapatusan man, nin huli ta ika pinili, asin an saimong dalan nakalatag na sa pag-iriba nin mga kabukidan, asin sa pag-iriba nin mga nasyon.
8 Asin sa paagi nin saimong tataramon kadakul sa mga haralangkaw na mga tawo na pagdadarahon pababa, asin sa paagi nin saimong tataramon kadakul na nasa hababa na mga tawo an ipagpapaitaas.
9 An saimong boses iyo an magin sarong hampak sa paralapas; asin sa saimong paghampak tuguti na an dila nin parapakaraot mag-untok kaining kalipustaan.
10 Magin kang mapagpakumbaba; asin an Kagurangnan saimong Diyos mag-aakay saimo sa paagi nin kamot, asin magtatao saimo nin mga kasimbagan sa saimong mga pangadyeon.
11 Ako nakakaaram kan saimong puso, asin nakakadangog sa saimong mga pangadyeon Manunungod sa saimong mga katugangan. Dae ka magin madinuda sa sainda sa pagkamoot labaw pa sa kadakul na iba, kundi tuguti na an saimong pagkamoot mapasainda siring na mapasaimo man; asin tuguti na an saimong pagkamoot magdakula para sa gabos na mga tawo, asin sa gabos na namomoot sa sakuyang pangaran.
12 Asin magpangadye ka para sa saimong mga katugangan na Dose. Pagpagiromdoman sindang gayo nin huli sa sakuyang pangaran, asin tuguti na sinda mapagiromduman kan gabos nindang mga kasalan, asin magin kang matapat sa atubangan ko sa sakuyang pangaran.
13 Asin pagkatapos kan saindang mga tentasyon, asin grabeng tribulasyon, hilnga, Ako an Kagurangnan, magmamati para sainda, asin kun sinda dae magpapatagas kan saindang mga puso, asin dae magpatiso kan saindang mga liog laban sakuya, sinda magbabag-o, asin Ako an magpapaomay sainda.
14 Ngonyan, Ako magsasabi sa saimo, asin kun ano Ako magsasabi sa saimo, Ako magsasabi man sa gabos na Dose: Tumindog kamo asin bugkusi an saindong mga habayan, daraha an saindong krus, magsunod sakuya, asin pagpakakana an sakuyang mga karnero.
15 Dae mo ipagpalangkaw an saimong sadire; dae ka magrebelde kontra sa sakuyang surugoon na si Joseph; nin huli ta katotohanan Ako nagsasabi sa saimo, ako kaiba niya, asin an sakuyang kamot maglilindong sa saiya; asin an mga susi na Ako an nagtao sa saiya, asin mapapasaimo man, dae pagkukuahon gikan saiya sagkod na Ako mag-abot.
16 Katotohanan Ako nagsasabi sa saimo, sakuyang surugoon na Thomas, ika an tawo na Ako an nagpili tanganing magkapot kan mga susi nin sakuyang kahadean, na mapapanungod sa Dose, sa luwas sa pag-iriba nin gabos na mga nasyon---
17 Na tanganing ika iyo an magigin sakuyang surugoon tanganing bukasan an pintuan nin kahadean sa gabos na mga lugar kun saen an sakuyang surugoon na si Joseph, asin an sakuyang surugoon na si Sidney, asin an sakuyang surugoon na si Hyrum, dae makakaabot;
18 Nin huli ta sa sainda Ako nagpamugtak an kaatangan kan gabos na mga Simbahan para sa kadikiton na panahon.
19 Kumbaya, kun saen ka ninda ipagpapadara, magduman ka, asin Ako kaiba mo; asin sa arinman na lugar na ika magpoproklama nin sakuyang pangaran sarong makabuluhan na pinto an magbubukas sa saimo, na saindang pagreresibihon an sakuyang pangaran.
20 An siisay baya na magreresibe nin sakuyang tataramon magreresibe sakuya, asin an siisay na magreresibe sakuya, magreresibe sainda, an Enot na Panguluhan, na iyo Ako an nagpadara, na Ako an naghimong mga tagapagpayo sa sakuyang pangaran para sa saimo.
21 Asin giraray Ako nagsasabi sa saimo, na an siisay na saimong ipagpapadara sa sakuyang pangaran, sa paagi nin boses kan saimong mga katugangan, an Dose, pinagrekomenda asin awtorisado sa paagi mo, magkakaigwa nin kapangyarihan na magbubukas kan pintuan nin sakuyang kahadean para sa arinman na nasyon kun saen mo ipagpapadara sinda---
22 Siring na habang sinda magpapakumbaba kan saindang mga sadire sa atubangan ko, asin magsusunod sa sakuyang tataramon, asin maghihinanyog sa boses kan sakuyang Espiritu.
23 Katotohanan, katotohanan, Ako nagsasabi sa saimo, kadikloman an nagtatahob sa kinaban, asin grabeng kadikloman an mga nasa isip nin mga katawohan, asin an gabos na laman nagin koraptu sa atubangan nin sakuyang lalawgon.
24 Hilnga, kabalusan an hidaling nagdudulok sa mga para-erok nin kinaban, sarong aldaw na kaanggutan, sarong aldaw na pagkakasulo, sarong aldaw nin kalipungawan, nin pagtatangis, nin pagmumundo, asin nin pag-aagrangay; asin siring sa sarong ipo-ipo ini maaabot sa bilog na lalawgon nin kinaban, nagsabi an Kagurangnan.
25 Asin baya sa sakuyang harong ini magpopoon, asin gikan sa sakuyang harong ini maglalakop, nagsabi an Kagurangnan;
26 Enot sa sainda na pag-iriba nindo, nagsabi an Kagurangnan, na nagpaparabalangibog na nakakaaram sa sakuyang pangaran, dae ngani nakakabisto sakuya, asin nangungutya laban sakuya sa katahawan nin sakuyang harong, nagsabi an Kagurangnan.
27 Kun kaya, masdan mo ini na dae ka magpagal na kan saimong sadire Manunungod sa mga gibohon kan sakuyang Simbahan sa lugar na ini, nagsabi an Kagurangnan.
28 Kundi linigi an saindong mga puso sa atubangan ko; asin pagkatapos magpaduman ka pasiring sa bilog na mundo, asin magbalangibog kan sakuyang ebanghelyo pasiring sa lambang nilalang na dae nagresibe pa kaini;
29 Asin siya na nagtutubod asin pinagbunyagan maliligtas, asin siya na dae nagtutubod, asin dae pinagbunyagan, pagkokondenaron.
30 Nin huli ta sa saindo, an Dose, asin sa sainda, an Enot na Panguluhan, na pinagngaranan kaiba mo na magin saimong mga tagapayo asin saimong mga lideres, iyo an kapangyarihan kaining pagkasaserdote pinagtao, para sa mga huring aldaw asin para sa huring panahon, na iyo ngani an dispensasyon kan kabilugan nin mga panahon.
31 Na an kapangyarihan saimong nakakaputan, na nakasumpay sa gabos ninda na nakaresibe nin sarong dispensasyon sa anuman na panahon magpoon pa sa kapinunan kan paglalang;
32 Nin huli ta katotohanan Ako nagsasabi sa saimo, an mga susi kan mga dispensasyon, na saimong naresibe, naggikan pa sa mga ama, asin huri sa gabos, ipinagpadara pababa gikan sa langit pasiring sa saimo.
33 katotohanan Ako nagsasabi sa saimo, hilnga gurano baya kadakula an saimong kapangapudan. Hugasi an saindong mga puso asin an saindong mga kabadoan, na baka baya an dugo kaining henerasyong paghagadon sa saindong mga kamot.
34 Magin matapat sagkod na Ako mag-abot, nin huli ta Ako maaabot nin hidali; asin an sakuyang balos yaon sakuya tanganing pagbulusan an lambang tawo uyon sa saiyang nagkaginibohan. Ako an Alpha asin an Omega. Amen.