Friday, January 18, 2008

SEKSYON 64

Kapahayagan na ipinagtao sa paagi ki Joseph Smith an Propeta para sa mga elders kan Simbahan, sa Kirtland, Ohio, Septiyembre 11, 1831. HS 1:211-214. An Propeta nag-aandam na maglipat pasiring sa Hiram, Ohio, tanganing magpanibag-o kan saiyang trabaho nin pagsasalin kan Bibliya; na saiya ngunang pinagpaliban habang siya yaon sa Missouri. Sarong kumpanya nin mga katugangan na pinagsusugong magbiyahe pasiring sa Sion (Missouri) na maigot na pinagpaggibong maghimo nin mga preparasyon nin paghale sa Oktubre. Sa panahon na ining kasibutan, an kapahayagan naresibe.
*******
1-11, An mga banal pinagsusugo na magpatinawad-tawadan sa lambang saro, na baka baya igwang katadaan sa sainda nin mas halangkaw na kasalan; 12-22, An dae nagsosolsol kaipuhan pagprobaran sa mga korte kan simbahan; 23-25, Siya na nagbabayad nin ikapu dae pagsusuloon sa pag-abot nin Kagurangnan; 26-32, An mga banal pinagpapatanidan kontra sa pagpapangutang; 33-36, An mga masumbikal pagpapahaleon paluwas sa Sion; 37-40, An Simbahan iyo an maghuhusga kan mga nasyon; 41-43, An Sion mamumukadkad.
*******
HILNGA, kaya nagsasabi an Kagurangnan saindong Diyos para sa saindo, O kamong mga elders kan sakuyang simbahan, maghinanyog kamo asin magdangog, asin resibihon an sakuyang kagustuhan mapapanungod saindo.
2 Nin huli ta katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, Ako naggugusto na saindong madaog an mundo; kumbaya Ako magkakaigwa nin luwag nin boot sa saindo.
3 Igwa sa pag-iriba nindo na nagkasala; pero katotohanan Ako nagsasabi, minsan pa, para sa sakuyang sadireng kamurawayan, asin para sa kaligtasan nin mga kalag, Ako nagpatawad na kan saindong mga kasalan.
4 Ako magigin maheherakon sa saindo, nin huli ta sakuyaang ipinagtao sa saindo an kahadean.
5 Asin an mga susi kan mga misteryo nin kahadean dae na nanggad pa pagkukuahon gikan sa sakuyang surugoon na si Joseph Smith, Jun., sa paagi kan mga bagay na Ako an nagtao, habang siya nabubuhay, habang siya nagsusunod pang gayo kan sakuyang mga ordinansa.
6 Igwa sa saindo na naghahanap nin okasyon laban saiya na mayong kausa.
7 Daeng pagkukulang, siya nagkasala; pero katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, Ako, an Kagurangnan, nagpapatawad nin mga kasalan sa sainda na nagkukumpisal kan saindang mga kasalan sa atubangan ko asin naghahagad nin kapatawadan, siya dae na nagkasala sagkod sa kagadanan.
8 An sakuyang mga desipulos, sa mga aldaw nin suanoy, naghahanap nin okasyon laban sa lambang saro asin dae nagpatinawad-tawadan sa lambang saro sa saindang mga puso; asin nin huli kaining karaotan sinda pinagpasakitan asin grabe na gayong pinagkastigo.
9 Kumbaya, Ako nagsasabi sa saindo, na kamo dapat na magpatinawad-tawadan sa lambang saro; nin huli ta siya na dae nagpapatawad sa saiyang tugang kan saiyang mga kalapasan nagtitindog na kondenado sa atubangan nin Kagurangnan; nin huli ta yaon pa saiya an mas halangkaw na kasalan.
10 Ako an Kagurangnan, magpapatawad saiya na gusto kong patatawadon, pero sa saindo ini pinaghuhurot na magpapatawad sa gabos na mga tawo.
11 Asin kamo dapat na magsasabi sa saindong mga puso--- tugutan na an Diyos iyo an maghusga sa tahaw ko asin saimo, asin pabuyaan ka na uyon sa saimong nagkaginibohan.
12 Asin sa saiya na dae nagsosolsol kan saiyang mga kasalan, asin dae nagkukumpisal kan mga ini, saindong pagdadarahon sa atubangan kan simbahan, asin gibohon sa saiya siring na an kasuratan nagsasabi sa saindo, maski sa paagi nin kasugoan o sa paagi nin kapahayagan.
13 Asin ini gigibohon nindo na tanganing an Diyos maipagpamuraway--- bako na nin huli ta kamo dae nagpatawad, na mayong luwag nin boot, kundi na kamo puwedeng makapagpanindugan sa mga mata kan ley, na tanganing kamo dae mapasala saiya na iyo an saindong tagapagtao nin ley---
14 Katotohanan Ako nagsasabi, nin huli kaining kausa kamo maggigibo kaining mga bagay.
15 Hilnga, Ako, an Kagurangnan, naanggot saiya na iyo an sakuyang surugoon na si Ezra Booth, asin man sa sakuyang surugoon na si Isaac Morley, nin huli ta sinda dae nagsusunod sa ley ni sa kasugoan;
16 Sinda naghahangad nin karaotan sa saindang mga puso, asin Ako, an Kagurangnan, an nagbawi kan sakuyang Espiritu. Sinda nagkokondena nin karaotan sa bagay na bako man ngani maraot; daeng pagkukulang Ako nagpatawad sa sakuyang surugoon na si Isaac Morley.
17 Asin man an sakuyang surugoon na si Edward Partridge, hilnga, siya nagkasala, asin si satanas naghangad na destrosohon an saiyang kalag; pero kun an mga bagay na ini ipagpapaaram sa sainda, asin sinda nagsosolsol kan maraot, sinda pagpapatawadon.
18 Asin ngonyan, katotohanan Ako nagsasabi na ini kapakinabangan sako na an sakuyang surugoon na si Sidney Gilbert, pagkatapos kan nagkapirang semana, magbabalik sa saiyang negosyo, asin sa saiyang ahensiya sa kadagaan nin Sion;
19 Asin idtong saiyang nahiling asin nadangog puwedeng himoon na maipagpabantog sa sakuyang mga desipulos, na tanganing sinda dae magkaparara. Asin nin huli kaining kausa Ako nakapagtaram kaining mga bagay.
20 Asin giraray, Ako nagsasabi sa saindo, na an sakuyang surugoon na si Isaac Morley mapupuwedeng dae matetentaran nin mas sobra pa sa saiyang kakayanan asin magpapayo nin karaotan pasiring sa saindong kakulugan; Ako nagtao nin kasugoan na an saiyang kaomahan dae dapat na ipagpabakal.
21 Ako dae minagusto na an sakuyang surugoon na si Frederick G. Williams dapat na magpabakal kan saiyang kaomahan, nin huli ta Ako, an Kagurangnan, naggusto na magtada nin sarong makusugon na lugar sa kadagaan nin Kirtland, para sa espasyong limang taon, na kun noarin Ako dae mangingibabaw sa mga mararaot, tangani baya Ako mapupuwedeng makapagligtas pa kan iba.
22 Asin pagkatapos kan aldaw na iyan, Ako, an Kagurangnan, dae na mangangaputan sa arinman na nagkasala na magpapaduman na igwang bukas na puso pasiring sa kadagaan nin Sion; nin huli ta Ako, an Kagurangnan, pinagpangaipo an mga puso kan mga kaarakian nin mga tawo.
23 Hilnga, ngonyan ini ipinagpapangapudan sa presente sagkod sa pag-abot kan Ake nin Tawo, asin sa katotohanan ini iyo an aldaw kan sakripisyo, asin an aldaw para sa pagbabayad nin ikapu kan sakuyang mga katawohan; nin huli ta siya na nagbabayad nin ikapu dae pagsusuloon sa saiyang pag-abot.
24 Nin huli ta sa pagkatapos ngonyan maabot an pagsusulo--- ini piangtataram sa manera nin Kagurangnan--- nin huli ta katotohanan Ako nagsasabi, sa aga an gabos na mapang-abaw-abaw asin sinda na naggigibo nin mga karaotan magigin siring sa panggatong; asin Ako an magsusulo sa sainda, nin huli ta Ako an Kagurangnan nin mga hukbo; asin Ako dae magpapalaen sa iba na yaon pa sa Babilonya.
25 Kumbaya, kun kamo nagtutubod sakuya, kamo magtatrabaho habang ini pinagpapangapudan pa sa ngonyan.
26 Asin ini bakong angay na an sakuyang mga surugoon na sinda Newel K. Whitney asin Sidney Gilbert, na ipagpabakal an saindang mga tindahan asin an saindang mga pagsadire digde; nin huli ta ini bakong kadunungan para sa katadaan kan simbahan, na mawawalat sa lugar na ini, na magpapaduman pasiring sa kadagaan nin Sion.
27 Hilnga, ini pinagsasabi sa sakuyang mga leyes, O pinagbabawal, na magkautang sa saindong mga kaiwal.
28 Kundi hilnga, ini dae pinagsasabi sa arinman na panahon na an Kagurangnan dae dapat na magdadara kunsoarin na siya minagusto, asin magbabayad sa paghuna niyang marhay.
29 Kumbaya, siring na kamo mga ahente, kamo yaon sa mga gibohon nin Kagurangnan; asin kun anuman an saindong gigibohon na uyon sa kagustuhan nin Kagurangnan iyo an mas magigin mga katuyuhan nin Kagurangnan.
30 Asin kamo pinagtalaga na magtatao para sa saiyang mga banal kaining mga huring aldaw, na tanganing kamo makapagkamit nin kamanahan sa kadagaan nin Sion.
31 Asin hilnga, Ako, an Kagurangnan, nadedeklara sa saindo, asin an sakuyang mga tataramon segurado asin dae nanggad magpapalya, na saindong makakamtan ini.
32 Pero an gabos na mga bagay na kaipuhan na maglipas sa saindang panahon.
33 Kumbaya, dae kamo nanggad magpagal sa marahay na gibo, nin huli ta kamo naglalatag sana kan pundasyon kan sarong dakulaon na trabaho. Asin sa mga saradit na bagay minagikan idtong darakula.
34 Hilnga, an Kagurangnan pinagkakaipong gayo an puso asin sarong mahinunod sa isip; asin an mga mahinunod asin masinunod-sunod magkakakan nin marhay sa kadagaan nin Sion kaining mga huring aldaw.
35 Asin an mga masumbikal pagpuputulon paluwas sa kadagaan nin Sion, asin ipagpapadara paharayo, asin dae magmamana nin kadagaan.
36 Nin huli ta, katotohanan Ako nagsasabi na an mga masumbikal bakong kadugo ni Ephraim, kumbaya sinda pagbubutungon paluwas.
37 Hilnga, Ako, an Kagurangnan, naghimo kan sakuyang simbahan kaining mga huring aldaw na siring sa sarong huwes na nagtutukaw sa sarong buro-bukid, o sa sarong halangkaw na lugar, tanganing paghuhusgaran an mga nasyon.
38 Nin huli ta ini mangyayaring maglilipas na an mga nag-eerok sa Sion maghuhusga sa gabos na mga bagay manunungod sa Sion.
39 Asin an mga putikon asin mga hipokrito pagpoprobaran ninda, asin sinda na bakong mga apostoles asin mga propeta maipagbabantog.
40 Asin maski an obispo, na iyo an huwes, asin an saiyang mga tagapagpayo, kun sinda bakong matapat sa saindang pagpapangalaga pagkokondenaron, asin an iba ipagtatanom na saindang karibay.
41 Nin huli ta, hilnga, Ako nagsasabi sa saindo na an Sion mamumukadkad, asin an kamurawayan nin Kagurangnan mapapasaiya;
42 Asin siya an magigin sarong ensigniya sa mga katawohan, asin igwang mag-aabot pasiring sa saiya gikan sa lambang nasy0on sa irarom nin langit.
43 Asin an aldaw mag-aabot kunsoaring na an mga nasyon nin kinaban mangungubog-kubog nin huli saiya, asin magkakatarakot nin huli kan saiyang mga teribleng kaibahan. An Kagurangnan an nagtaram kaini. Amen.