Thursday, January 03, 2008

SEKSYON 61

Kapahayagan na ipinagtao sa paagi ki Joseph Smith an Propeta, sa may gilid kan Missouri River, Mcllwaine's Bend, Agosto 12, 1831. HS 1:202-205. Sa saindang pabalik na biyahe pasiring sa Kirtland an Propeta asin sampulong elders nagbiyahe pababa sa Missouri River sakay nin mga bangka. Sa ikatulong aldaw kan biyahe kadakul na kadelikaduhan an pinag-agihan. Si Elder William W. Phelps, sa luntukon na aldaw na bisyon, nahiling an paradestroso na nakasakay na may kapangyarihan sa ibabaw kan lalawgon nin mga katubigan.
*******
1-12, An Kagurangnan nagdekrito nin kadakul na mga kapahamakan sa ibabaw nin mga katubigan; 13-22, An mga katubigan pinagsumpa ni John, asin an paradestroso nakasakay sa kaibabawan nin saindang lalawgon; 23-29, An iba igwa nin kapangyarihan na sugoon an mga katubigan; 30-35, An mga elders kaipuhan na magbiyahe sa manduwa-duwa asin ipagbalangibog ang ebanghelyo; 36-39, Sinda kaipuhan na mag-andam para sa pag-abot kan Ake nin Tawo.
*******
HILNGA, asin maghinanyog sa boses niya na igwang bilog na kapangyarihan, na gikan pa sa daeng katapusan sagkod sa daeng katapusan, na iyo an Alpha asin Omega, an kapinunan asin an katapusan.
2 Hilnga, katotohanan kaya nagsabi an Kagurangnan sa saindo, O kamong mga elders kan sakuyang simbahahn, na pinag-asembliya sa lugar na ini, na an mga kasalan ngonyan pinagpatawad na saindo, nin huli ta Ako, an Kagurangnan, nagpapatawad nin mga kasalan, asin Ako pano nin pagkaherak sa sainda na nagkukumpisal kan saindang mga kasalan na igwang kapakumbabaan nin mga puso;
3 Pero katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, na ini bakong kinakaipuhan na gayo para kaining bilog na kumpanya kan sakuyang mga elders na maghihirong hidali sa ibabaw nin mga katubigan, habang an mga naka-erok sa arinman na ibong na lado yaon sa pagkapara nin kakulangan sa pagtubod.
4 Daeng pagkukulang, Ako nagtutugo kaini na tanganing kamo mapupuwedeng makapagpapatotoo; hilnga, igwa nin kadakulon na kadelikaduhan sa ibabaw nin mga katubigan, asin mass lalo nang gayo magpoon ngonyan;
5 Nin huli ta Ako, an Kagurangnan, nagdekrito sa sakuyang anggot nin kadakulon na mga kapahamakan sa ibabaw nin mga katubigan; iyo, asin mas lalo na sa ibabaw kaining mga katubigan;
6 Daeng pagkukulang, an gabos na laman yaon sa sakuyang kamot, asin siya na panoon nin pagtubod sa pag-iriba nindo dae mapapara sa paagi nin mga katubigan.
7 Kumbaya, ini kapakinabangan na an sakuyang surugoon na si Sidney Gilbert asin an sakuyang surugoon na si William W. Phelps dapat magmadali kan saindang mga kasisibutan asin misyon.
8 Daeng pagkukulang, Ako dae matugot na kamo dapat na mapagbanga sagkod na kamo ipinagpakulan na kan gabos nindong mga kasalan, na tanganing kamo baya magigin saro, na tanganing kamo mapupuwedeng dae mapapara sa karaotan;
9 Pero ngonyan, katotohanan Ako nagsasabi, ini kamawotan sako na kamo dapat na mapagbanga. Kumbaya tugutan na an sakuyang mga surugoon na sinda Sidney Gilbert asin William W. Phelps na magduman sa dati nindang kumpanya, asin tugutan sinda kan saindang pagbiyahe na may paghidali na tangani na sinda makapaggibo kan saindang misyon, asin sa paagi kan pagtubod sinda mangingibabaw.
10 Asin habang sinda pano nin pagtubod sinda pagpepreserbaron, asin Ako, an Kagurangnan, magigin kaiba ninda.
11 Asin tugutan an katadaan na magkua kan bagay na kinakaipuhan para sa pagbabado.
12 Tugutan an sakuyang surugoon na si Sidney Gilbert na magdara kaidtong mga bagay na bako man gayong kinakaipuhan sa saiya, siring na kamo mag-uyon.
13 Asin ngonyan, hilnga, para sa saindong karahayan. Ako nagtatao sa saindo nin sarong kasugoan mapanungod kaining mga bagay; asin Ako, an Kagurangnan, makikipagrason na kaiba nindo na arog sa kaidtong mga tawo sa mga aldaw kan suanoy.
14 Hilnga, Ako, an Kagurangnan, sa kapinunan nagbendisyon sa mga katubigan; pero sa huring mga aldaw, sa paagi kan nguso nin sakuyang surugoon na si John, Ako an nagsumpa kan mga katubigan.
15 Kumbaya, an mga aldaw maarabot na mayong laman an magigin ligtas sa ibabaw kan mga katubigan.
16 Asin ini pinagsasabi sa mga aldaw na maarabot na mayong makakapagduman sa kadagaan nin Sion sa ibabaw nin mga katubigan, kundi siya na matanos sa puso.
17 Asin, habang Ako, an Kagurangnan, sa kapinunan pinagsumpa an kadagaan, magin ngani sa huring mga aldaw na Ako an nagbendisyon kaini, sa kapanahunan kaini, para sa paggagamit kan sakuyang mga banal, na tanganing sinda puwedeng makikipagbahagi sa katabaan kaini.
18 Asin ngonyan Ako magtatao sa saindo nin sarong kasugoan na kun ano an sakuyang pinagsasabi sa saro, Ako nagsasabi na sa gabos, na tanganing kamo makakapagpatanid na kan saindong mga katugangan mapanungod kaining katubigan, na tanganing sinda dae mag-abot na nagbibiyahe sa ibabaw ninda, na baka baya an saindong pagtubod mahuhulog asin sinda magkakadarakop sa laog nin patibong;
19 Ako, an Kagurangnan, nagdekrito, asin an paradestroso nakisakay sa ibabaw kan lalawgon kaini, asin Ako dae na pinagbabawi an dekrito.
20 Ako, an Kagurangnan, anggot saimo kasuodma, pero ngonyan an sakuyang anggot nawara na.
21 Kumbaya, tugutan idtong mapanungod sainda na Ako an nakapagtaram, na dapat na gumibo kan saindang pagbibiyahe nin hadali---giraray Ako nagsasabi sa saindo, tugutan sinda na gumibo kan saindang pagbibiyahe nin hidali.
22 Asin ini bakong mahalaga sa sakuya, pagkatapos nin kadikit, kun ini mangyari pa na sinda makapaggibo kan saindang misyon, maski sa arin man na sinda nagbiyahe sa paagi nin tubig o sa paagi nin daga; tugutan ini na mangyari siring na ini hinimong maipagpaaram sa sainda na uyon sa saindang mga paghuhukom magpoon ngonyan.
23 Asin ngonyan, mapapanungod sa sakuyang mga surugoon, na sinda Sidney Rigdon, Joseph Smith Jun., asin Oliver Cowdery, tugutan sinda na dae na otro mag-agi sa mga katubigan, laen lang kun inin yaon sa kanal, habang nagbibiyahe pasiring sa saindang mga pagharongon; o sa ibang tataramon sinda dae dapat na mag-agi sa mga katubigan sa pagbibiyahe, laen lang kun ini yaon sa kanal.
24 Hilnga, Ako, an Kagurangnan, nakapagngaran na kan sarong paagi para sa pagbibiyahe kan sakuyang mga banal; asin hilnga, iyo ini an paagi---na pagkatapos na sinda maghale sa kanal sinda magbibiyahe sa paagi na nin daga, habang sinda pinagsusugo na magbibiyahe asin magpapasiring sa kadagaan nin Sion;
25 Asin sinda maggigibo na arog kan mga kaarakian nin Israel, na pinagtutugdok an saindang mga tolda habang yaon sa may dalan.
26 Asin, hilnga, ining kasugoan saimong ipagtatao sa gabos mong mga katugangan.
27 Daeng pagkukulang, sa sainda na pinagtaw-anan nin kapangyarihan na magsugo nin mga katubigan, sa saiya ini pinagtatao sa paagi kan Espiritu na nakakaaram kan gabos na saiyang mga paagi;
28 Kumbaya, tugutan siyang gumibo habang an Espiritu kan buhay na Diyos iyo an nagsusugo saiya, maski na sa arin man kun sa ibabaw nin daga o kun sa ibabaw nin mga katubigan, habang ini nagpapadagos na yaon sakuya na maggigibo magpoon ngonyan.
29 Asin sa saimo ipinagtatao an kurso para sa mga banal kan kampo nin Kagurangnan, na magbiyahe.
30 Asin giraray, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, na an sakuyang mga surugoon, na sinda Sidney Rigdon, Joseph Smith Jun., asin Oliver Cowdery, dae magbubuka kan saindang mga nguso sa mga kongregasyon nin mga mararaot sagkod na sinda makaabot na sa Cincinnati;
31Asin sa lugar na iyan saindang ipagpapalangkaw an saindang mga boses para sa Diyos laban kaining mga katawohan, iyo, sa saiya na an kaanggutan nasasaray laban sa saindang mga karaotan, sarong katawohan na hinog nang gayo para sa kapahamakan.
32 Asin magpoon diyan tugutan sinda na maglalakbay para sa mga kongregasyon kan saindang mga katugangan, para sa saindang mga pagtatrabaho na maski ngonyan iyo an pinagkakaipong gayo sa pag-iriba ninda kesa sa pag-iriba nin mga kongregasyon kan mga mararaot.
33 Asin ngonyan, mapanungod sa katadaan, tugutan sindang maglalakbay asin ideklara an tataramon sa pag-iriba nin mga kongregasyon kan mga mararaot, habang ini ipinagtatao pa;
34 Asin habang sinda naggigibo kaini sinda naglilinig na kan saindang mga bado, asin sinda magigin malinigon na sa atubangan ko.
35 Asin tugutan sinda na makapaglakbay na magkaibahan, o sa manduwa-duwa, na sa paghuna ninda marahay, kaya lang tugutan na an sakuyang surugoon na si Reynolds Cahoon, asin an sakuyang surugoon na si Samuel H. Smith, na sainda ako naoogmang gayo, na dae magin separado sagkod na sinda makabalik na sa saindang mga pagharongon, asin ini para sa madunong na katuyuhan na yaon sakuya.
36 Asin ngonyan, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, asin kun ano an pinagsasabi ko sa saro Ako nagsasabi na man sa gabos, magin kamong maogmahong gayo, saradit na kaarakian; nin huli ta Ako yaon sa katahawan nindo, asin Ako dae nagpapabaya saindo;
37 Asin habang kamo nagpapakumbaba kan saindong mga sadire sa atubangan ko, an bendisyon kan kahadean mapapasaindo.
38 Bugkusa an saindong mga habayan asin magbantay asin magin mahinahon, bantayan an pag-abot kan Ake nin Tawo, nin huli ta siya maabot sa oras na dae nindo naiisipan.
39 Magpangadye pirme na kamo dae makakalaog sa tentasyon, na tanganing kamo mapupuwedeng makapag-antabay kan aldaw nin saiyang pag-abot, maski arin man sa buhay o sa kagadanon. Arog kaini. Amen.