Tuesday, September 04, 2007

SEKSYON 43

Kapahayagan na ipinagtao sa paagi ni Joseph Smith an Propeta, sa Kirtland, Ohio, kan Pebrero 1831. HS 1:154-156. Sa panahon na ini an ibang mga miyembro kan Simbahan nadedestorbo kan ibang tawo na naggigibo nin mga palsong pag-ako bilang mga tagapagpahayag. An Propeta naghapot sa Kagurangnan asin nagresibe kaining komunikasyon na ipinagpanungod sa mga elders kan Simbahan. An enot na parte nagpapanungod sa mga bagay na pansimbahang kalakawan; asin an huring parte naglalaman nin sarong patanid na an mga elders magbabalangibog sa mga nasyon kan kinaban.
*******
1-7, Mga kapahayagan asin mga kasugoan maggigikan sana sa sarong pinagngaranan; 8-14, an mga banal pinagpapabanal sa paagi nin paghimo sa bilog na kabanalan sa atubangan nin Kagurangnan; 15-22, an mga Elders pinagpadara sa pagkurahaw nin pagsosolsol asin prepararon an mga tawo para sa dakulang kaaldawan nin Kagurangnan; 23-28, An Kagurangnan nag-aapod nin mga tawo sa paagi kan saiyang boses asin sa paagi kan mga puwersa nin panahon; 29-35, an Milenyo asin an paggapos ki Satanas mangyayari.
*******
O MAGHINANYOG, kamong mga elders kan sakuyang simbahan, asin magtao nin talenga sa mga tataramon na Ako an magtataram sa saindo.
2 Nin huli ta hilnga, katotohanan, katotohanan, Ako an nagsasabi sa saindo, na kamo nagresibe nin sarong kasugoan bilang sarong ley kan sakuyang simbahan, sa paagi niya na sakuyang pinagngaranan pasiring saindo na magresibe nin mga kasugoan asin mga kapahayagan gikan sa sakuyang kamot.
3 Asin ini kamo makakaaram na may kaseguruhan--- na mayong ibang pinagngaranan sa saindo na magreresibe nin mga kasugoan asin mga kapahayagan sagkod na siya pagkuahon na, kun siya magsusunod sakuya.
4 Pero katotohanan, katotohanan, Ako nagsasabi sa saindo, na mayong iba na pagngangaranan para sa regaling ini laen lang na ini yaon sa paagi niya; nin huli ta kun ini pagkuahon gikan saiya siya dae magkakaigwa nin kapangyarihan lane lang na magngaran nin iba na saiyang karibay.
5 Asin ini magigin sarong ley sa saindo, na kamo dae magreresibe nin mga katukdoan sa iba na mag-aabot sa atubangan nindo bilang mga kapahayagan o mga kasugoan;
6 Asin ini Ako matao sa saindo na tanganing kamo dae mapupuwedeng madadaya, na tanganing saindong maaaraman na sinda bakong sakuya.
7 Nin huli ta katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, na siya na pinag-ordinahan ko maglalaog sa may trangkahan asin pag-oordinahan arog na Ako an nagsabi saindo kaidto, na magtutukdo kaidtong mga kapahayagan na saindo nang naresibe asin magreresibe sa paagi niya na Ako an nagngaran.
8 Asin ngonyan, Ako magtatao sa saindo nin sarong kasugoan, na sa panahon na kamo mag-asembliyang magka-iribahan kamo magtinurukdoan asin magpakusog kan lambang saro, na tanganing kamo makakaaram kun paano humiro asin magtatao nin direksiyon sa sakuyang simbahan, kun paano humiro sa paagi kan mga puntos kan sakuyang ley asin mga kasugoan, na Ako an nagtao.
9 Asin kaya kamo magigin instruksiyonado sa ley kan sakuyang simbahan asin magin sanktipikado sa paagi kaidto na saindo nang naresibe, asin kamo manggagapos kan saindong sadire na maghiro sa bilog na kabanalan sa atubangan ko---
10 Na habang saindong ginigibo ini, kamurawayan an ipagdadagdag sa kahadean na saindong naresibe. Habang dae nindo ginigibo ini, ini pagbabawion, maski idtong saindo nang naresibe.
11 Purgahon nindo paluwas an kadaendatahan na yaon sa pag-iriba nindo; pagkapabanalon an saindong mga sadire sa atubangan ko;
12 Asin kun kamo nagmamawot nin mga kamurawayan kan kahadean, pagngaranan nindo an sakuyang surugoon na si Joseph Smith, Jun., asin tumindog na kaiba niya sa atubangan ko sa paagi nin pangadyeon sa pagtubod.
13 Asin Giraray, Ako nagsasabi sa saindo, na kun kamo nagmamawot kan mga misteryo kan kahadean, magtao para saiya nin kakanon asin yamit, asin an anuman na bagay na saiyang pinagkakaipuhanan tanganing matapos an gibo kun saen Ako an nagsusugo saiya;
14 Asin kun dae nindo gigibohon ini siya mag-eerok na kaiba ninda na nagresibe saiya, na tanganing Ako makapagreserba para sa sadire ko nin sarong maimbod na katawohan sa atubangan ko.
15 Giraray ako nagsasabi, maghinanyog kamong mga elders kan sakuyang simbahan, na Ako an nagpili: Kamo dae pinagpadara tanganing tukdoan, kundi an magtukdo sa mga kaarakian nin mga tawo kan mga bagay na Ako an nagbugtak sa saindong mga kamot sa paagi nin kapangyarihan kan sakuyang Espiritu;
16 Asin kamo pagtutukdoan gikan sa kaitaasan. Pagkapabanalon an saindong mga sadire asin kamo pagpuputungan nin kapangyarihan, na tanganing kamo puwedeng makapagtao arog sa sakuyang pinagtaram na.
17 Maghinanyog kamo, nin huli ta, hilnga, an dakulang kaaldawan nin Kagurangnan haranihon nang gayo.
18 Nin huli ta an aldaw mag-aabot na an Kagurangnan magtataram na an saiyang boses nagluluwas sa langit; ang mga kalangitan magyuyogyog asin an kinaban mangungubog-kubog, asin an trumpeta nin Diyos magtatanog pareho nin halawigon asin makusugon, asin magsasabi sa mga nagtuturog na mga nasyon: kamong mga banal magbuhat asin mabuhay; kamong mga makasalanon mag-untok asin magturog sagkod na Ako mag-apod giraray.
19 Kumbaya bugkosi an saindong mga panimpit na baka kamo managboan sa pag-iriba kan mga mararaot.
20 Ipaglangkaw an saindong mga boses asin mayong pagpalaenon. Mangapudan sa mga nasyon na magsorolsol, pareho sa mga gurang asin hoben, pareho sa mga nagagapos asin libre, na magsasabi: Prepararon an saindong mga sadire para sa dakulang kaaldawan nin Kagurangnan;
21 Nin huli ta kun Ako, bilang sarong tawo, naggibong palangkawon an sakuyang boses asin mag-apod sa saindo na magsorolsol, asin kamo nag-anggot sako, ano baya an saindong sasabihon sa panahon kan aldaw na mag-aabot kun noarin na an mga daguldol magtataram kan saindang mga boses gikan sa mga puro kan kinaban, magtataram sa mga talenga kan gabos na nabubuhay, na naghahapot--- Magsolsol, asin mag-andam para sa dakulang kaaldawan nin Kagurangnan.
22 Iyo, asin giraray, sa panahon na an mga kidlat magkikilat na gayo gikan sa sirangan pasiring sa sulnupan, asin magtataram na gayo kan saindang mga boses sa gabos na nabubuhay, asin gibohon an mga talenga kan gabos na magtagingting na nakakadangog, naghahapot kaining mga tataramon--- Magsolsol kamo, nin huli ta an dakulang kaaldawan nin Kagurangnan nag-abot na?
23 Asin giraray, an Kagurangnan magtataram kan saiyang boses paluwas gikan sa langit, na nagsasabi: Maghinanyog, O kamong mga nasyon nin kinaban, asin magdangog sa mga tataramon kan Diyos na iyo an naghimo saindo.
24 O, kamong mga nasyon nin kinaban, pirang beses daw Ako na magtitiripon-tipon saindo na magkasararo arog sa sarong guna na pinagtitiripon-tipon an saiyang mga siwo sa irarom kan saiyang pakpak, pero kamo habong gayo!
25 Pirang beses daw Ako nag-aapod sa saindo sa paagi kan nguso kan sakuyang mga surugoon, asin sa paagi kan pagmiministeryo kan mga anghel, asin sa paagi kan sakuyang sadireng boses, asin sa paagi kan boses nin mga daguldol, asin sa paagi kan boses nin mga bagyo, asin paagi kan boses nin mga linog, asin makusog na mga ipo-ipo, asin sa paagi kan boses nin mga taggutom asin mga kapestehan sa lambang klase, asin sa paagi kan makusog na tunog nin sarong trumpeta, asin sa paagi kan boses nin paghuhukom, asin sa paagi kan boses nin pagkaherak sa bilog na lawig nin aldaw, asin sa paagi kan boses nin kamurawayan asin honra asin kan mga kayamanan nin eternal na buhay, asin kuta na makapagligtas saindo na may daeng katapusan na kaligtasan, pero kamo habong gayo!
26 Hilnga, an aldaw nag-abot na, kun soarin na an kopa nin kaanggutan kan sakuyang indignasyon napano na.
27 Hilnga, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, na iyo ini an mga tataramon nin Kagurangnan saindong Diyos.
28 Kumbaga, magtrabaho kamo, magtrabaho kamo sa sakuyang ubasan para sa huring panahon--- nin huli ta an huring panahon nag-aapod sa mga nag-eerok kan kinaban,
29 Nin huli ta sa sakuyang sadireng panahon Ako mag-aabot sa kinaban para sa paghuhukom, asin an sakuyang mga katawohan matutubos asin mamamahala na kaiba ko sa kinaban.
30 Nin huli ta an dakulang Milenyo, na Ako an nakapagtaram sa paagi kan mga nguso nin sakuyang mga surugoon, mag-aabot na gayo.
31 Nin huli ta si Satanas paggagapuson, asin sa panahon na siya pagbubuhian giraray siya maghahade sana sa sarong kadikiton na kapanahunan, asin pagkatapos maabot an katapusan kan kinaban.
32 Asin siya na namumuhay sa pagkamatanos mababag-o sa sarong kisap nin mata, asin an kinaban maglilipas na gayo sa paagi nin kalayo.
33 Asin an mga mararaot mapapaduman pasiring sa daeng kagadanon na kalayo, asin an saindang katapusan mayong tawo na nakakaaram sa kinaban, ni sindang gayo makakaaram, sagkod na sinda maabot sa atubangan ko sa paghuhukom.
34 Maghinanyog kamo kaining mga tataramon. Hilnga Ako si JesuCristo, an Paraligtas kan kinaban. Pagyamanon ining mga bagay sa saindong mga puso, asin pagtugutan na an mga solemnidad kan eternidad maghihingalo sa saindong mga isip.
35 Magin mapagmatuninong. Magsunod sa gabos kong mga kasugoan. Arog kaini. Amen.