Saturday, May 26, 2007

SEKSYON 38

Kapahayagan na ipinagtao sa paagi ni Joseph Smith an Propeta, sa Fayette, New York, Enero 2, 1831. HS 1:140-143. An okasyon iyo an sarong kumperensiya kan Simbahan.

*******

1-6, Si Cristo iyo an naglalang kan gabos na mga bagay; 7-8, Siya yaon sa katahawan kan saiyang mga banal, na makakahiling sa dae mahaloy saiya; 9-12, Gabos na laman koraptado na sa atubangan niya; 13-22, Siya igwang reserbadong kadagaan nin promise para sa saiyang mga banal sa panahon asin sa eternidad; 23-27, An mga banal pinagsusugo na magkasararo asin mag-arako sa lambang saro bilang magturugang; 28-29, Mga Giyera pinaghula; 30-33, An mga banal pagtataw-anan nin kapangyarihan gikan sa itaas asin maglalakbay sa pag-iriba nin gabos na mga nasyon; 34-42, An Simbahan pinagsusugo na pangatamanan an pobre asin nangangaipo, asin paghanapon an mga kayamanan nin eternidad.

*******

Kaya nagsabi an Kagurangnan an saindong Diyos, na si JesuCristo, an Dakulang Ako Iyo, Alpha asin Omega, an kapinunan asin an katapusan, siya iyo an nagmamangno sa mahiwas na kalantaran nin eternidad, asin sa gabos na serapikong mga hukbo nin kalangitan, bago pa man an kinaban pinaglalang.

2 Siya iyo Ako an nakakaaram kan gabos na mga bagay, nin huli ta an gabos na mga bagay yaon na sa atubangan kan sakuyang mga mata;

3 Ako iyo man sana siya na nagtaram, asin an kinaban pinaghimo, asin an gabos na mga bagay nag-abot sa paagi ko.

4 Ako iyo man sana siya na nagkua kan Sion ni Enoch palaog sa sakuyang sadireng daghan; asin katotohanan, Ako nagsasabi, magin siring na kadakul an nagtutubod sa sakuyang pangaran, nin huli ta Ako iyo an Cristo, asin sa sakuyang pangaran, Ako nagngangayo-ngayo sa atubangan kan Ama para sa saindo.

5 Pero hilnga, an katadaan kan mga mararaot sakuyang pinagbuhian sa mga kadena nin kadikloman sagkod sa paghuhukom kan dakulang aldaw na mag-aabot sa katapusan kan kinaban;

6 Asin sa arog kaini na Ako magkakausa na an mga mararaot ipagkukulong, na sinda habong magdangog kan sakuyang boses kundi pinagpatagas an saindang mga puso, asin an pagsakit, pagsakit, pagsakit, iyo an saindang kaparaan.

7 Pero hilnga, katotohanan, katotohanan, ako nagsasabi sa saindo na an sakuyang mga mata nakamaan sa saindo. Ako yaon sa saindong katahawan asin kamo dae nakakahiling sako;

8 Pero an aldaw sa dae mahaloy maabot na kamo makakahiling sako, asin makakaaram na Ako iyo; nin huli ta an belo nin kadikloman sa dae mahaloy magigisi, asin siya na dae puripikado dae makakatagal sa kaaldawan na yan.

9 Kumbaya, bugkusi an saindong panimpit asin magin preparado. Hilnga, an kahadean pagsadire nindo, asin an kalaban dae kayang makadaog saindo.

10 Katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, kamo malinigon, pero bako gabos; asin mayo pang iba na ako marahayon na mag-oogma;

11 Nin huli ta an gabos na laman koraptado na sa atubangan ko; asin an mga kapangyarihan nin kadikloman iyo an naglalakop sa kinaban, sa pag-iriba nin mga kaarakian kan mga tawo, sa presensiya kan gabos na mga hukbo nin kalangitan---

12 Na iyo an nagkakausa na an katagnungan iyo an maghahade, asin an bilog na eternidad makukulugan, asin an mga anghel naghaharalat sa dakulang kasugoan na mag-ani sa ibaba nin kinaban, tanganing tiriponon an mga awot na tanganing sinda puwedeng pagsuloon; asin, hilnga, an kaiwal nagka-iribahan na.

13 Asin ngonyan Ako mapahiling sa saindo nin sarong misteryo, sarong bagay na pinagtatago sa sikretong mga taguan, tanganing darahon na mangyari an saindong destruksiyon habang malipas an panahon, asin kamo dae nakakaaram kaini.

14 Pero ngonyan Ako magtataram kaini saindo, asin kamo pinagbebendisyunan, bako nin huli sa saindong kadaendatahan, ni sa saindong mga puso na daeng pagtubod; nin huli ta sa katotohanan an iba saindo nagkasala sa atubangan ko, pero Ako magigin maheherakon sa saindong mga kaluyahan.

15 Kun kaya, magin kamong mga makusog magpoon ngonyan; dae matakot, nin huli ta an kahadean pagsadire nindo.

16 Asin para sa saindong kaligtasan Ako matao sa saindo nin sarong kasugoan, nin huli ta Ako nakadangog kan saindong mga pangadyeon, asin an pobre nagrereklamo sa atubangan ko, asin an mayaman na sakuyang pinaghimo, asin an gabos na laman pagsadire ko, asinAko mayong pinagpapalaen na mga persona.

17 Asin Ako an naghimo sa kinaban na mayamanon, asin hilnga ini iyo an sakuyang tungtungan, kumbaya, giraray Ako magtitindog sa ibabaw kaini.

18 Asin Ako nangangaputan asin nagmakusog na magtao saindo nin kadakulon na mga kayamanan, magin sarong kadagaan nin promisa, sarong kadagaan na nagbubulos nin gatas asin tangguli, na kun saen dae magkakaigwa nin sumpa sa panahon na an Kagurangnan mag-abot;

19 Asin Ako magtatao kaini saindo bilang kadagaan nin saindong kamanahan, kun saindong paghahanapon sa bilog nindong mga puso.

20 Asin ini iyo an sakuyang tipan saindo, saindong masasadire ini bilang kadagaan nin saindong kamanahan, asin para sa kamanahan kan saindong kaarakian na daeng kasagkoran, habang an kinaban magtitindog, asin saindong pagsasadirehon ini giraray sa eternidad, na dae na maglilipas pa.

21 Pero, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo na sa panahon kamo dae magkakaigwa nin hade ni tagapagpamahala, nin huli ta Ako an magigin nindong hade asin magbabantay saindo.

22 Kumbaya, dangoga an sakuyang boses asin magsunod sako, asin kamo magigin sarong libreng katawohan, asin kamo mayo na ibang leyes kundi an sakuyang leyes sa panahon na Ako mag-abot, nin huli ta Ako an saindong tagapagtao nin ley, asin ano baya an makakapagpugol kan sakuyang kamot?

23 Pero, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, magtukdo an saro sa iba iyon sa opisina na kun saen Ako iyo an nagngaran saindo;

24 Asin tugutan na an lambang tawo pakusugon an saiyang tugang na siring saiya, asin gumibo nin birtud asin kabanalan sa atubangan ko.

25 Asin giraray Ako nagsasabi sa saindo, tugutan na an lambang tawo pakusugon an saiyang tugang na siring saiya.

26 Nin huli ta anong tawo baya sa pag-iriba nindo na igwang doseng mga akeng lalake, asin dae namimili sa kiisay sainda, asin sinda nagsisirbe saiya na masinunod-sunod, asin siya nagsabi sa saro: Magbado ka nin mga roba asin magtukaw digde; asin sa iba: Magbado ka nin mga rapnot asin magtukaw duman--- asin pinaghiling an saiyang mga akeng lalake asin naghapot Ako ba husto?

27 Hilnga, ini Ako nagtao sa saindo bilang sarong parabola, asin ini iyong gayo Ako. Ako nagsasabi sa saindo, kamo magkasararo; asin kun kamo bakong magkasararo kamo bakong sako.

28 Asin giraray, Ako nagsasabi sa saindo na an kalaban yaon sa sikretong taguan na nagmamawot kan saindong mga buhay.

29 Kamo makakadangog nin mga giyera sa harayoon na mga bansa, asinkamo magsasabi na magkakaigwa nin giyera sa dae mahaloy sa harayong mga bansa, pero kamo dae nakakaaram kan mga puso nin mga tawo sa sadire nindong kadagaan.

30 Ako nagtataram saindo kaining mga bagay nin huli sa saindong mga pangadyeon; kumbaya, pagyamanon an kadunungan sa laog kan saindong mga daghan, na baka baya an karaotan nin mga tawo maghahayag kaining mga bagay sa saindo sa paagi kan sainda man sanang karaotan, sa sarong manera na magsasabi sa saindong mga talenga na igwang sarong boses na mas makusog pa kesa idtong makapagpayugyog nin daga; pero kun kamo preparado kamo dae matatakot.

31 Asin na kamo puwedeng maka-eskapo sa kapangyarihan kan kalaban, asin magkatiripon-tipon sa sakuya na sarong matatanos na mga katawohan, na mayong digta asin kakundian---

32 Kumbaya, nin huli kaining kausa Ako nagtao sa saindo nin kasugoan na kamo dapat na magpaduman sa Ohio; asin duman Ako magtatao sa saindo kan sakuyang ley; asin duman kamo pagbabasbasan nin kapangyarihan na gikan sa kaitaasan;

33 Asin gikan duman, an siisay man na Ako an maggugusto magpapasiring sa pag-iriba kan gabos na mga nasyon, asin ini pagsasabihon sainda na kun ano an saindang gigibohon; nin huli ta Ako igwa nin sarong dakulaon na gibong nakalatag na naghahalat, nin huli ta an Israel ipagliligtas, asin Ako an mangengenotan sainda saen man na Ako an naggugusto, asin mayong kapangyarihan na makakapagpugol kan sakuyang kamot.

34 Asin ngonyan, Ako matao sa simbahan sa mga parteng ini nin sarong kasugoan, na igwang mga tawo sa pag-iriba ninda na pagngangaranan, asin sinda pagngangaranan sa paagi nin boses kan simbahan;

35 Asin sinda magmamangno sa pobre asin nangangaipo, asin magpamahala para sa saindang kahinggianan na sinda dae magsasakit; asin ipapadara sinda pasiring duman sa lugar na Ako an magsusugo sainda;

36 Asin ini iyo an magigin nindang trabaho, na magpapamahala sa mga palakaw kan pagsasadire kaining simbahan.

37 Asin sinda na igwang mga omahan na dae maipagpabakal, tugutan sinda na pagbayaan o pag-arkilahon na sa paghuna ninda nakakarahay.

38 Mangnoha baya an an gabos na an mga bagay preserbado; asin sa panahon na an mga tawo pinagbabasbasan nin kapangyarihan gikan sa itaas asin ipinagpapadara, gabos na ining mga bagay pagtitiripon-tiponon sa sarayan kaining simbahan.

39 Asin kun kamo naghahanap nin mga kayamanan na ini na iyo an kagustuhan kan Ama na ipagtatao sa saindo, kamo magigin pinakamayaman kan gabos na mga katawohan, nin huli ta kamo magkakaigwa nin mga kayamanan kan eternidad; asin ini kinakaipong marhay na an mga kayamanan kan kinaban pagsadire ko na maitao saindo; pero magmaan baya sa kapaabaw-abawan, na baka kamo magin arog kan mga Nephita sa luma.

40 Asin giraray, Ako nagsasabi sa saindo, Ako matao sa saindo nin sarong kasugoan, na an lambang tawo pareho sa elder, padi, paratukdo, asin man an miyembro magpaduman sa saiyang kusog, na igwang trabaho kan saiyang mga kamot, na mag-andam asin maghimo nin mga bagay na Ako an nagsugo.

41 Asin tugutan na an saindong pagbabalangibog iyo an magin boses nin patanid, an lambang tawo sa saiyang kataid, sa katalingkasan asin sa kahuyoan.

42 Asin maghale paluwas gikan sa pag-iriba nin mga mararaot. Iligtas an saindong mga sadire. Magin kamong malinig na nagkakapot kan mga kaaganan nin Kagurangnan. Arog kaini. Amen.