Friday, July 27, 2007

SEKSYON 41

Kapahayagan na ipinagtao ki Joseph Smith an Propeta para sa Simbahan, sa Kirtland, Ohi, Pebrero 4, 1831. HS 1: 146-147. An Sanga kan Simbahan sa Kirtland sa panahon na ini mabilison na nagdadagdag nin bilang. Bilang Pangenot na tataramon sa kapahayagan na ini an Propeta nagsurat: “An mga miyembro naghihingohang gibohon an kagustuhan nin Diyos, sa abot kan saindang kaaraman kaini, alagad may nagkapirang mga balisngag na paniniwala asin palsong mga espiritu na nakapagkanap sa pag-iriba ninda…[asin] an Kagurangnan nagtao sa Simbahan kan minasunod.”

*******

1-3, An mga elder an magpapamahala sa Simbahan sa paagi kan espiritu nin kapahayagan; 4-6, An tunay na mga desipulos magreresibe asin magsusunod kan ley nin Kagurangnan; 7-12, Si Edward Partridge pinagngaranan bilang sarong Obispo kan Simbahan.

*******

MAGHINANYOG asin magdangog, O kamo na sakuyang mga katawohan, nagsabi an Kagurangnan asin an saindong Diyos, Kamo na Ako maogmahon na magbabasbas nin pinakahalangkaw sa gabos na mga bendisyon, kamo na nagdadangog sakuya; asin kamo na dae nagdadangog sakuya Ako an magsusumpa, kamo na nagpapahayag kan sakuyang pangaran, na igwang pinakamagabaton kan gabos na mga pagsusumpa.

2 Maghinanyog, O kamong mga elder kan sakuyang simbahan na Ako an nag-apod, hilnga Ako an nagtao sa saindo nin sarong kasugoan, na kamo mag-asembliya kan saindong mga sadire na magkatiripon-tipon tanganing mag-uruyon sa sakuyang tataramon;

3 Asin sa paagi nin pangadyeon kan saindong pagtubod kamo magreresibe kan sakuyang ley, na tanganing kamo mapupuwedeng makaaram kun paanohon an pagpapamahala kan sakuyang simbahan asin pag-aakoon an gabos na mga bagay na tama sa atubangan ko.

4 Asin Ako an magigin nindong tagapagpamahala sa panahon na Ako mag-abot; asin hilnga, Ako maabot nin hidalion, asin kamo maghihingoha na an sakuyang ley pinagsusunod.

5 Siya na nagresibe kan sakuyang ley asin ginigibo ini, iyo man sana an sakuyang desipulo; asin siya na nagsasabi na saiyang naresibe ini asin dae pinaggigibo ini, iyo man sana an bako kong desipulo, asin pagpapaluwason gikan sa pag-iriba nindo;

6 Nin huli ta ini bakong kapakinabangan na an mga bagay na pagsadire kan mga kaarakian nin kahadean dapat ipagtao sa sainda na bakong maninigo, o sa mga ayam, o an mga perlas na ipagpapatimasan sa atubangan kan mga orig.

7 Asin giraray, ini kapakinabangan na an sakuyang surugoon na si Joseph Smith, Jun., dapat magkaigwa nin harong na ipagtugdok, kun saen siya mag-eerok asin magsasalin.

8 Asin giraray, ini kapakinabangan na an sakuyang surugoon na si Sidney Rigdon dapat na mamumuhay sa paghuhuna niyang marahayon, habang siya nagsusunod kan sakuyang mga kasugoan.

9 Asin giraray, Ako nag-apod kan sakuyang surugoon na si Edward Partridge; asin Ako nagtatao nin sarong kasugoan, na siya dapat na pagngaranan sa paagi nin boses kan simbahan, asin pag-ordinahan na sarong Obispo kan Simbahan, na ipagwalat niya an saiyang negosyo asin gastuson an bilog niyang panahon sa mga trabaho kan simbahan;

10 Na pagpapamahalaan an gabos na mga bagay bilang ini ipinagkakatiwala sa saiya uyon sa sakuyang mga ley sa aldaw na Ako an magtatao sa sainda.

11 Asin ini nin huli sa saiyang puso na sarong maimbod sa atubangan ko, nin huli ta siya arog ki Nathanael kan luma, na saiya mayo nin digta.

12 An mga tataramon na ini ipinagtatao sa saindo, asin sinda maimbod sa atubangan ko; kumbaya, magbantay kun paano pangangatamanan sinda, nin huli ta sinda paninimbagan kan saindong mga kalag sa aldaw nin paghuhukom. Arog kaini. Amen.