Monday, May 21, 2007

SEKSYON 34

Kapahayagan na ipinagtao sa paagi ni Joseph Smith an Propeta para ki Orson Pratt, sa Fayette, New York, Nobyembre 4, 1830. HS 1:127-128. Si Brother Pratt desi-nuwebe pa sana sa panahon na idto. Siya pinagbag-o asin pinagbunyagan kan siya enot na nakadanog sa pagbabalangibog kan pinagbalik-liwat na ebanghelyo kan saiyang matuang tugang, si Parley P. Pratt, anom na semana bago pa man idto. Ining kapahayagan naresibe sa harong ni Peter Whitmer, Sen.

*******

1-4, An pano nin pagtubod magigin mga akeng lalake nin Diyos sa paagi kan pagbabayad-sala; 5-9, An pagbabalangibog kan ebanghelyo mag-aandam kan dalan para sa Ikaduwang Pag-abot; 10-12, An propesiya minaabot sa paagi nin kapangyarihan kan Banal na Espiritu.

*******

Ake kong Orson, maghinanyog ka asin magdangog asin hilnga na Ako, an Kagurangnang Diyos, magsasabi sa saimo, na iyo ngani si JesuCristo an saimong Paratubos;

2 An ilaw asin an buhay kan kinaban, sarong liwanag na magsisirang sa kadikloman asin an kadikloman dae nakakasabot kaini;

3 Na iyo an nagmomoot sa kinaban na saiyang pinagtao an saiyang sadireng buhay, na tanganing habang kadakul an maniniwala mapupuwedeng magin mga akeng lalake nin Diyos. Kumbaya ika sakuyang ake na lalake;

4 Asin paladan ka nin huli ta ika naniniwala;

5 Asin mas paladan ka nin huli ta ika pinagpapangapudan ko na magbabalangibog kan sakuyang ebanghelyo---

6 Na magpapalangkaw kan saimong boses na siring sa tunog nin sarong tambuli, parehong halawigon asin makusugon, asin magkukurahaw nin pagsosolsol sa mga tiko asin balinsot na henerasyon, tanganing andamon an dalan nin Kagurangnan para sa saiyang ikaduwang pag-abot.

7 Nin huli ta hilnga, katotohanan, katotohanan, Ako nagsasabi sa saimo, an panahon haranihon na tanganing Ako mag-aabot sa ibabaw nin sarong panginoron na may kapangyarihan asin dakulang kamurawayan.

8 Asin ini magigin sarong dakulang aldaw sa panahon kan sakuyang pag-abot, nin huli ta an gabos na mga nasyon mangungubog-kubog.

9 Pero bago pa man an aldaw na yan mag-abot, an saldang magdidiklom, asin an bulan magigin kulay dugo; asin an mga bitoon magsasayuma sa pagsirang, asin an iba magkakahurulog, asin dakulang kapahamakan an naghahalat sa mararaot.

10 Kumbaya, ipaglangkaw an saimong boses asin dae magpalipas, nin huli ta an Kagurangnang Diyos nakapagtaram na; kun kaya magpropesiya ka, asin ini ipagtatao sa paagi nin kapangyarihan kan Banal na Espiritu.

11 Asin kun ika pano nin pagtubod, hilnga, Ako kaiba mo sagkod na Ako mag-abot---

12 Asin katotohanan, katotohanan, Ako nagsasabi saimo, Ako maabot nin hidali. Ako an saimong Kagurangnan asin an saimong Paratubos. Arog kaini. Amen.