Tuesday, May 08, 2007

SEKSYON 32

Kapahayagan na ipinagtao sa paagi ni Joseph Smith an Propeta para kina Parley P. Pratt asin Ziba Peterson, Oktubre 1830. HS 1:1-118-120. Dakulaong interes asin mga pagmamawot an nagkamaratean kan mga elders manunungod sa mga Lamanita, na an saindang pinaghayag na mga bendisyon an Simbahan an nakakaaram, sarong kahagadan an pinaghimo na tanganing an Kagurangnan magpapahayag kan saiyang kagustuhan manungod sa siisay na mga elders an dapat na ipagpadara sa panahon na idto sa mga tribu kan Indian sa may parteng sulnopan. An kapahayagan na ini an kasunod.

*******

1-3, Si Parley P. Pratt asin Ziba Peterson pinagpangapudan na magbabalangibog sa mga Lamanita asin mag-iba kamo kina Oliver Cowdery asin Peter Whitmer, Jun.; 4-5, Sinda magpapangadye para sa pagkasabot sa mga kasuratan.

*******

Asin ngonyan manunungod sa sakuyang surugoon na si Parley P. Prat, hilnga, Ako an magsasabi sa saiya na habang Ako nabubuhay Ako magsusugo na siya magdedeklara kan sakuyang ebanghelyo asin makanuod sa sakuya, asin magin mahuyo asin magpakumbaba sa puso.

2 Asin idto na sakuyang mga surugoon, na sinda Oliver Cowdery asin Peter Whitmer, Jun., pasiring sa kaparangan sa pag-iriba nin mga Lamanita.

3 Asin sinda Ziba Peterson man magduduman na kaiba ninda; asin Ako sa sakuyang sadire magduduman kaiba ninda asin magin yaon sa saindang katahawan; asin Ako an saindang Tagapagpatahaw sa Ama, asin mayong makakatagal laban sainda.

4 Asin sinda magtatao nin paghihinanyog sa mga bagay na nasusurat, asin dae ka magsasagin-sagin sa iba pang kapahayagan; asin sinda magpapangadye pirme na tanganing Ako an magbubukas kan mga ini para sa saindang pagkakasabot.

5 Asin sinda magtatao nin paghihinanyog kaining mga tataramon asin dae magbabasang-basang, asin Ako an magbebendisyon sainda. Amen.