Friday, March 21, 2008

SEKSYON 75

Kapahayagan na ipinagtao sa paagi ki Joseph Smith an Propeta, sa Amherst, Ohio, Enero 25, 1832. HS 1: 242-245. An okasyong iyo an sarong kumperensiya na dati nang pinagtalaan. Sa kumperensiyang ini si Joseph Smith pinagsustine asin pinag-ordinahan na Presidente kan Halangkaw na Pagkasaserdote. May nagkapirang elders, na nakapag-engkuwentro nin kadepisilan sa pagdadara kan mga tawo sa pagkasabot kan saindang mensahe, nagmawot na makanuod pang dagdag sa detalye kan saindang mga imedyamenteng trabaho. Ining kapahayagan an nagsunod.
*******
1-5, An mga matapat na elders na nababalangibog nin ebanghelyo makakapagguno nin eternal na buhay; 6-12, Magpangadye sa pagresibe kan Tagapaglinga, na iyo an nagtutukdo sa gabos na mga bagay; 13-22, An mga elders iyo an magtutukaw sa paghuhukom sainda na nagsikwal kan saindang mensahe; 23-26, An mga pamilya kan mga misyonaryo magreresibe nin tabang gikan sa Simbahan.
*******
Katotohanan, katotohanan, Ako nagsasabi saindo, Ako na nagtataram sa paagi kan boses nin sakuyang Espiritu, magin an Alpha asin Omega, an saindong Kagurangnan asin an saindong Diyos---
2 Maghinanyog, O kamo na nagtao kan saindong mga pangaran sa paglakbay tanganing iproklama an sakuyang ebanghelyo, asin sa pagtaralangkay kan sakuyang ubasan.
3 Hilnga, Ako nagsasabi sa saindo na iyo ini an sakuyang kagustuhan na kamo dapat na maglakbay asin dae maghaloy, ni magin hugakon kundi magtrabaho sa saindong kakayahan---
4 Ipaglangkaw an saindong boses na siring sa tunog kan sarong trumpeta, na magpoproklama nin katotoohan uyon sa mga kapahayagan asin kasugoan na Ako an nagtao saindo.
5 Asin kaya, kun kamo matapat kamo pagpapakargahon nin kadakul na mga binulto, asin pagkokoronahan nin honra, asin kamurawayan, asin immortalidad, asin eternal na buhay.
6 Kun kaya, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo na sakuyang surugoon na si William E. McLellin, Ako an mabawi sa komisyon na Ako an nagtao sa saiya na magpaduman sa may sirangang mga nasyon;
7 Asin Ako matao sa saiya nin sarong bag-ong komisyon asin sarong bag-ong kasugoan, na Ako, an Kagurangnan, magsisilot saiya para sa mga pagngungurob-ngurob kan saiyang puso;
8 Asin siya nagkasala; daeng pagkukulang, Ako an nagpatawad saiya asin nagsasabi saiya giraray, Magpaduman ka pasiring sa mga katimogang nasyon.
9 Asin tugutan na an sakuyang surugoon na si Luke Johnson na mag-iba saiya, asin ipagproklama an mga bagay na Ako an nagsusugo sainda---
10 Mag-aapod sa pangaran nin Kagurangnan para sa Tagapaglinga, na iyo an magtutukdo sainda kan gabos na mga bagay na kapakinabangan para sainda---
11 Magpapangadye pirme na tanganing sinda dae panluluyahan; asin habang sinda naggigibo kaini, Ako magigin yaon sa sainda sagkod sa katapusan.
12 Hilnga, iyo ini an kagustuhan nin Kagurangnan an saindong Diyos mapapanungod saindo. Arog kaini. Amen.
13 Asin giraray, katotoohan kaya nagsabi an Kagurangnan, tugutan na an sakuyang surugoon na si Orson Hyde asin an sakuyang surugoon na si Samuel H. Smith maghimo kan saindang paglakbay pasiring sa mga sirangang nasyon, asin iproklama an mga bagay na Ako an nagsugo sainda; asin habang sinda magin matapat, uya, Ako magigin yaon sainda sagkod sa katapusan.
14 Asin giraray, katotohanan Ako nagsasabi sa sakuyang surugoon na si Lyman Johnson, asin sa sakuyang surugoon na si Orson Pratt, sinda man maghimo kan saindang paglakbay pasiring sa mga sirangang nasyon; asin hilnga, asin uya, Ako magigin yaon sainda man, sagkod sa katapusan.
15Asin giraray, Ako nagsasabi sa sakuyang surugoon na si Asa Dodds, asin sa sakuyang surugoon na si Calves Wilson, na sinda man maghimo kan saindang paglakbay pasiring sa mga sulnupang nasyon, asin iproklama an sakuyang ebanghelyo, siring na Ako an nagsusugo sainda.
16 Asin siya na matapat mangingibabaw sa gabos na mga bagay, asin ipagpapalangkaw sa huring aldaw.
17 Asin giraray, Ako nagsasabi sa sakuyang surugoon na si Major N. Ashley, asin sa sakuyang surugoon na si Burr Riggs, tugutan sinda na maghimo kan saindang paglakbay pasiring sa katimogang nasyon.
18 Iyo, tugutan sinda gabos na maghimo kan saindang paglakbay, siring na Ako an nagsusugo sainda, na magpaduman sa harong-harong, asin sa baryo-baryo, asin sa siyudad-siyudad.
19 Asin sa arinman na harong na saindong lalaogon, asin sinda magresibe saindo, ipagwalat an saindong bendisyon sa harong na yan.
20 Asin sa arinman na harong na saindong lalaogon, asin sinda habong magresibe saindo, kamo maghale tulos gikan sa harong na yan, asin ipagpag an alpog kan saindong mga bitis bilang sarong testimonya laban sainda.
21 Asin kamo mapapano nin kaogmahan asin pagkaogma; asin maaaraman ini, na sa aldaw nin paghuhukom kamo magigin mga huwes kan harong na yan, asin kondenahon sinda;
22 Asin ini magigin mas pang kapabayaan para sa mga pagano sa aldaw nin paghuhukom, kesa harong na yan; kun kaya, hagkosi an saindong mga habayan asin magin matapat, asin saindong mapangingibabawan an gabos na mga bagay, asin ipagpapalangkaw sagkod sa katapusang aldaw. Arog kaini. Amen.
23 Asin giraray, kaya nagsasabi an Kagurangnan sa saindo, O kamong mga elders kan sakuyang simbahan, na nagtao kan saindong mga pangaran na tangani baya na saindong maaaraman an saiyang kagustuhan mapapanungod saindo---
24 Hilnga, Ako nagsasabi sa saindo, na iyo ini an trabaho kan simbahan na magtabang sa pagsusuporta nin mga pamilya ninda, asin man sa pagsuporta kan pamilya ninda na pinag-apudan asin kaipuhan na ipagpadara pasiring sa mundo tanganing iproklama an ebanghelyo pasiring sa mundo.
25 Kumbaya, Ako, an Kagurangnan, nagtatao sa saindo kaining kasugoan, na kamo magkakaigwa nin mga lugar para sa saindong mga pamilya, habang an saindong mga katugangan nagmamawot na bukasan an saindang mga puso.
26 Asin tugutan sinda gabos na magkakaigwa nin mga lugar para sa saindang mga pamilya, asin an suporta kan simbahan para sainda, dae magpapalya na magpasiring sa mundo, maski pasiring sa sirangan o pasiring sa sulnupan, o pasiring sa hiraga, o pasiring sa timog.
27 Tugutan sindang maghagad asin saindang mareresibe, magtuktok asin ini pagbubukasan sa sainda, asin himoon na maipagpapaaram gikan sa kaitaasan, maski sa paagi kan Tagapaglinga, saen man sinda magpapaduman.
28 Asin giraray, katotohanan Ako nagsasabi sa saindo, na an lambang tawo na obligado sa pagtatao para sa saiyang sadireng pamilya, tugutan siyang magtao; asin siya dae mawawaraan kan saiyang korona; asin tugutan siyang magtrabaho sa simbahan.
29 Tugutan na an lambang tawo magin maigot sa gabos na mga bagay. Asin an hugakon dae magkakaigwa nin lugar sa simbahan, laen lang kun siya magsosolsol asin pakarhayon an saiyang mga dalan.
30 Kumbaya, tugutan na an sakuyang surugoon na si Simeon Carter asin an sakuyang surugoon na si Emer magin kasaro sa ministeryo;
31 Asin man an sakuyang surugoon na si Ezra Thayre asin an sakuyang surugoon na si Thomas B. Marsh;
32 Asin man an sakuyang surugoon na si Hyrum Smith asin an sakuyang surugoon na si Reynolds Cahoon;
33 Asin man an sakuyang surugoon na si Daniel Stanton asin an sakuyang surugoon na si Seymour Brunson;
34 Asin man an sakuyang surugoon na si Sylvester Smith asin an sakuyang surugoon na si Gideon Carter;
35 Asin man an sakuyang surugoon na si Ruggles Eames asin an sakuyang surugoon na si Stephen Burnett;
36 Asin man an sakuyang surugoon na si Milcah B. Welton asin man an sakuyang surugoon na si Eden Smith. Arog kaini. Amen.