Monday, January 15, 2007

SEKSYON 16

Kapahayagan na ipinagtao sa paagi ni Joseph Smith an Propeta ki Peter Whitmer, Jun., sa Fayette, New York, Hunyo 1829. HS 1:51; hilingan man an pamayuhan kan Seksyon 14. Peter Whitmer, Jun., sa bandang huri nagin saro sa Walong Testigo sa Libro ni Mormon.

*******

1-2, An takyag nin Kagurangnan nangingibabaw sa bilog na kinaban; 3-6, An pagbabalangibog kan ebanghelyo asin an pagligtas nin mga kalag iyo an bagay na pinakahalangkaw sa halaga.

*******

Maghinanyog ka, sakuyang surugoon na si Peter, asin magdangog sa mga tataramon ni JesuCristo, an saimong Kagurangnan asin an saimong Paratubos.
2 Nin huli ta hilnga, Ako ako nagtataram sa saimo na igwang katadungan asin igwang kapangyarihan, nin huli ta an sakuyang takyag yaon na nangingibabaw sa bilog na kinaban.
3 Asin Ako an magsasabi saimo kan bagay na mayo pang tawo an nakakaaram laen sakuya asin ika nanggad sana---
4 Nin huli ta sa kadakul na beses ika nagmamawot sakuya na maaaraman an bagay na iyo an mas pinakamahalaga sa saimo.
5 Hilnga, paladan ka para sa bagay na ini, asin para sa pagtataram mo kan sakuyang mga tataramon na Ako an nagtao sa saimo na uyon sa sakuyang mga kasugoan.
6 Asin ngonyan, hilnga, Ako an nagsasabi sa saimo, na an bagay na mas pinakahalangkaw sa saimo iyo an pagdedeklara nin pagsosolsol sa mga katawohang ini, tanganing ika makapagdara nin mga kalag sa sakuya, na tanganing ika makapagpahingalo na kaiba ninda sa kahadean kan sakuyang Ama. Amen.