Friday, November 03, 2006

SEKSYON 7

Kapahayagan na ipinagtao ki Joseph Smith an Propeta asin Oliver Cowdery, sa Harmony, Pennsylvania, April 1829, kan sinda naghapot sa paagi kan Urim asin Thummim na kun si John, an padabaon na desipulo, buhay pa sa laman o gadan na. An kapahayagan iyo an saro sa transladong bersiyon kan rekord na gibo sa kublit nin karnero ni John asin pinagtago niya. HS 1:35.36.

*******

1-3, Si John an padabaon mabubuhay sagkod na an Kagurangnan mag-abot na; 4-8, Peter, James asin si John an may kapot kan mga susi nin ebanghelyo.

*******

An Kagurangnan nagsabi sa sakuya: John, an sakong padabaon, ano an pinagkamawot mo? Nin huli ta kun ika maghahagad kun ano an saimong kagustuhan, ini ipagtatao ko sa saimo.
2 Asin Ako nagsabi sa saiya: Kagurangnan, ipagtao mo po sakuya an kapangyarihan na mangingibabaw sa kagadanan, na tanganing ako puwedeng mabubuhay asin magdadara nin mga kalag paharani sa saimo.
3 Asin ang Kagurangnan nagsabi sa sakuya: Katotoohan, katotoohan, Akoi nagsasabi sa saimo, nin huli ta ika pinagmamawot mo ini ika mabubuhay sagkod na Ako mag-abot sa sakuyang kamurawayan, asin magpopropesiya sa atubangan nin mga nasyon, mga lahi, mga dila, asin mga katawohan.
4 Asin nin huli sa kausang ini an Kagurangnan nagsabi ki Peter: Kun Ako magusto na siya mabubuhay sagkod na Ako mag-abot, ano baya ini saimo? Nin huli ta siya nagmamawot sakuya na tanganing siya puwedeng makapagdara nin mga kalag sa sakuya, alagad ika nagmamawot na ika mapupuwedeng hidaling makaabot sa sakuya sa sakong kahadean.
5 Ako nagsasabi sa saimo, Peter, iyo ini an magayunon na pagmamawot; pero an sakuyang padabaon nagmawot na siya puwede pang gumibo nin iba pa, o sarong dakulaon na gigibohon na kuta na sa pag-iriba nin mga tawo kesa kun ano an saiyang naginibohan kaidto.
6 Iyo, siya nakaginibo nin sarong dakulaon na trabaho; kun kaya Ako an magigibo saiya bilang nag-aagabaab na kalayo asin sarong nagmiministeryong anghel; siya magtutukdo para sainda na magin mga paramana nin kaligtasan na nag-eerok sa ibabaw nin kinaban.
7 Asin Ako maggigibo saimo na magministeryo para saiya asin para sa saiyang tugang na si James; asin sa saindong tulo Ako magtatao kaining kapangyarihan asin mga susi kaining ministeryo hanggan sa Ako mag-abot.
8 Katotoohan Ako nagsasabi sa saindo, kamong pareho magkakaigwa uyon sa saindong mga pinagmamawot, nin huli ta kamong pareho nag-oogma sa mga bagay na saindong pinagmamawot.