Thursday, December 28, 2006

SEKSYON 9

Kapahayagan na pinagtao sa paagi ni Joseph Smith an Propeta para ki Oliver Cowdery, sa Harmony, Pennsylvania, Abril 1829. HS 1:37-38. Si Oliver pinagpagiromdoman na magin matiyagaon, asin pinaghikayat na makuntento na sana sa pagsusurat, para sa panahon na idto, kan diktasyon nin translador, kesa sa paghihingohang magsalin.

*******
1-6, An iba pang mga suanoy na mga rekord ipagsasalin man; 7-14, An Libro ni Mormon pinagsasalin sa paagi nin pag-aadal asin sa paagi nin espirituwal na kompirmasyon.

*******

Hilnga, Ako nagsasabi sa saimo, ake kong lalake, na nin huli ta ika dae nakapagsalin na uyon sa saimong pinagmamawot sa sakuya, asin nagpoon giraray na magsurat para sa sakuyang surugoon, na si Joseph Smith, Jun., maski arog kaini Ako minatugot na ika dapat na magpadagos hanggan sa saindong matapos ining rekord, na sakuyang pinagkatiwala sa saiya.
2 Asin pagkasunod, hilnga, an ibang mga rekord na igwa Ako, idto Ako magtatao sa saimo nin kapangyarihan na ika mapupuwedeng makapagtabang sa pagsalin.
3 Magtiyaga ka, ake kong lalake, nin huli ta iyo ini an kadunungan na yaon sako, asin ini bakong kapakinabangan na ika dapat na magsalin sa arog kaining presenteng panahon.
4 Hilnga, an trabaho na kun saen ika pinag-apud na gumibo iyo an pagsurat para sa sakuyang surugoon na si Joseph.
5 Asin hilnga, ini bako man na nin huli ta ika dae nagpadagos kan saimong pinunan, na kan ika nagpopoon na sa pagsalin, na sakong kinua na an pribilihiyong ini gikan saimo.
6 Dae ka magngungurob-ngurob, ake kong lalake, nin huli ta ini iyo an kadunungan na yaon sako na Ako nakipag-uyunan sa saimo sa arog kaining manera.
7 Hilnga, ika dae kaini nakakasabot; saimong pinaghuhuna-huna na Ako magtatao kaini sa saimo, kan ika dae nag-isip laen lang na ini ipaghapot sakuya.
8 Pero, hilnga, Ako nagsasabi sa saimo, na kaipuhan mong pag-aadalan ini sa saimong isip; pagkatapos ika kaipuhan na maghahapot sakuya kun ini baya tama, asin kun ini tama Ako magkakausa na an saimong daghan mag-iinit sa kairaroman mo; kun kaya, saimong mamamatean na ini tima.
9 Pero kun ini bakong tama ika dae magkakaigwa nin siring na pagmate, alagad ika magkakaigwa nin sarong bunsod nin kaisipan na magkakausa saimo na paglilingawan an bagay na sala; kun kaya, ika dae makakapagsurat kaining bagay na sagrado laen lang kun ini ipinagtatao saimo gikan sakuya.
10 Ngonyan, kun ika nakakaaram na kaini ika kuta na nakapagsalin na; daeng pagkukulang, ini bakong kapakinabangan na ika dapat na magsalin ngonyan.
11 Hilnga, kaidto kapakinabangan ka ika nakapagpoon na; pero ika natakot, asin an panahon nakaagi na, asin ini bako nang kapakinabangan sa ngonyan.
12 Nin huli ta, dae mo daw nahihiling na Ako nakapagtao na sa sakuyang surugoon na si Joseph nin awad-awad na kakusugan, na kun saen ini pinaghihimo? Asin bako daw na maski arin saindo dae ko pinagkondena.
13 Gibohon mo ining bagay na Ako an nagsusugo saimo, asin ika mag-uuswag. Magin matapat ka, asin dae ka magsuko sa anuman na pagsugot.
14 Manindugan kang pusog sa gibohon na kun saen Ako an nag-apud saimo, asin an sarong pedaso kan buhok mo dae nanggad mawawara, asin ika ipag-iitaas sa huring aldaw. Amen.